Gud som jeg ønsker meg en hel natts søvn…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lang dag går mot natt, så nå er jeg så trøtt og sliten og håper på noen timers søvn i natt. For natt til i dag så ble det i underkanten av to timer, så derfor så ønsker jeg meg en hel natts søvn. Det er jo lov og håpe og ønske seg noe i en slik situasjon, for ellers så kommer morgen dagen til å bli utrolig lang og vanskelig. Men blir det en like lang og smertefull natt som jeg hadde natt til i dag så blir dette et vanskelig ønske og få oppfylt.

 

Nå skal jeg ta med meg lille Elvis gutten ut så han får tisset på søppelskuret og gjort det han skal for natten, så skal jeg ta og kneble beinhaugen og krype under dyna. Ta en titt på baksiden av øyelokkene mine og se om jeg sovner fort, for nå glir øynene mine igjen hele tiden så det tar så lang tid og skrive dette innlegget.

 

Så nå står det igjen og si god natta alle sammen og sov godt.

 

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg