Får legge meg på lading..

 

Da er det på tide å finne senga her i gården for nå er jeg så trøtt og sliten, og mye av grunnen til at jeg er så utrolig trøtt og sliten om dagen er at det er så utrolig varmt om dagen og om natten. Og så er det det tordenværet som har vært av og på i tre netter nå, men jeg skal ikke være den personen som noen mener at jeg setter skylden på andre eller andre ting som gjør at jeg ikke får sove om natten. Dette er jo bare fakta opplysninger, så nå har jeg vel satt sinnene i kok hos noen men det driter jeg rett og slett i.

 

Så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene mine, og se om jeg kan få noen timer på øyet.

 

Så da sier jeg god natt til dere alle sammen.

 

VI BLOGGES I MORGEN!!!

6 kommentarer
    1. Jeg får håpe at ikke ” Tor med hammeren” slår til igjen. Å sette seg inn i en offerrolle er vist ikke helt greit her inne på Blogg.no. Men jeg forstår veldig godt at det er vanskelig å sove når det torner og lyner.
      Ønsker deg en fin dag <3

    2. poesimylife: Nei det er ikke enkelt for det er noen som mener at jeg setter skylden på alle andre, men torden været kan man vel skylde på når man er livredd den type vær.

      Jeg har faktisk sovet veldig godt i natt, og våknet til en sval og god morgen.

      Ønsker deg og dine en riktig flott dag, nå skal jeg og Elvis gutten gå på morgen tur og opp til hu mor.

    3. Du må lære deg å ikke bry deg så mye om hva andre mener. Skriv det du selv ønsker, så lenge du ikke er negativ mot noen. Og det er du jo slett ikke 🙂
      Jeg har selv måtte slette noe av det jeg har delt på grunn av noen ” fæle” mennesker her inne, men det skulle jeg egentlig aldri gjort. Jeg blogger om mitt, og lar andre blogge om sitt. Om noen ikke liker det jeg skriver om så får det så være.
      Du har en fin blogg, og du skiver om deg og ditt. Klart man kan skylde på ” Tor med hammeren”, når det er han som har gjort at du ikke har fått sove. Klart man kan skylde på andre om det er andre som har gjort deg noe, men da helst uten at man navngir noen. Du skriver det du ønsker å skriver om. Slik er det å være blogger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg