22.06.2018 Ingen inspirasjon forslag taes i mot med takk.

 

 

 

 

 

 

Jeg er inne på bloggen min for å oppdatere nå har vært det mange ganger de siste dagene, men av manko på hva jeg skulle skrive om så har det ikke blitt noe innlegg her inne. Har ikke fått noe mer inspirasjon nå så jeg får bare la fingrene løpe over tastaturet og se hva det blir til, noe må det jo bli for jeg har jo ikke stoppet enda.

 

Hvis dere har noen forslag på hva jeg kan skrive om så tar jeg det gjerne imot, det kan være så mangt for jeg skriver om alt mulig og ingenting. Kan jo få inspirasjon av et ord i en kommentar, så kom gjerne med forslag herremin det hadde jeg jo skrevet en gang før men dere får bare være snille og ikke se på detaljer i dette innlegget. For jeg har ikke noe mer og skrive om.

4 kommentarer
    1. Ja noen ganger kan det dessverre være slik.
      Du kunne kanskje blogge om Elvis og hvordan han kom til deg, Kongsberg, din barndom, Sankthansfeiring, dine hobbyer, dine ønsker og drømmer, hva du liker/ikke liker osv…
      Det er vanskelig å gi råd, men her har du kanskje noe.
      Ønsker deg masse lykke til med å finne noe å blogge om.
      God helg <3

    2. poesimylife: Takk det var noen gode forslag, har skrevet dem ned som forslag så skal jeg sette i gang skrive litt om hvert tema.

      God helg til deg og dine

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Hyggelig å hjelpe 🙂
      Kos deg videre med det å lage innlegg til bloggen.
      Jeg håper at du får en fin sankthans i kveld <3
      Hvordan skal du ferie denne, eller ferier du ikke?
      Er ikke alle som ferier 🙂

    4. poesimylife: Hjemme med pizza og fotball.
      Og det blir koselig det å feire den alene med pizza og fotball.

      Skal snart poste et innlegg, når det veit jeg ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg