Dette har vært en dag i et smerte helvete.

 

 

Jeg har ikke så veldig mye å skrive om, men jeg fant ut at det bare var å sette seg ned med pc-n min og bare begynne å skrive og se om det ble noe bra ut av det. For jeg har ikke så mye å komme med i dag, men jeg skal skrive om det som detter ned i hodet så det kan bli litt rotete men det får dere tåle. Jeg kan jo ta det fra starten av dagen jeg våknet med store smerter som var helt uholdbare, våknet 03.50 og da var jeg utrolig trøtt for jeg sovnet ikke før klokken var 01.00 så det ble ikke mye søvn på meg, får håpe at det blir mer søvn i natt for ellers så blir det en forferdelig dag i morgen.

 

 

Klokken 07.00 så våknet naboen og det ble et svare leven fram til klokken var 08.30 for da gikk hun på jobb, det var noe som var veldig godt da hun gikk for da ble det stille og rolig igjen. For når man har smerter som dette så tåler man så lite bråk rundt meg som det var i dag tidlig, så etter en liten stund så gikk jeg og lille Elvis gutt ut på morgentur. Den turen gikk opp til min mor på sykhjemmet og satt og koste oss med kaffe og prata skitt, så gikk vi en tur ut i finværet og satte oss på verandaen og tok meg en røyk og hu mor fikk solt seg litt. Det ble vist litt for varmt for hun sovnet og når hun våknet så sa hun nå er det for varmt for meg, kan vi gå inn og se hva det er til lunch og middag mat er vist det største begivenheten i livet hennes før var det ikke det.

 

Da var det bare turer med hunden og se på tv-n.

 

 

Så gikk vi hjem igjen jeg og Elvis, fikk telefon så jeg gikk opp til ei venninne som jeg pleier og handle for. Og sitte og prate sammen om alt mulig og ingenting, og da jeg hadde handlet for henne så gikk jeg hjem igjen og satte på vaskemaskinen i vaskekjelleren nei jeg satt på to vaskemaskiner. Så nå har jeg brettet de klærne og lagt dem i skap og skuffer, deilig å få gjort alt det så nå står det igjen og vaske huset til 17 mai men det kan jeg gjøre i morgen etter at jeg og Elvis har vært oppe hos hu mor igjen. Grunnen til at jeg går opp til henne i morgen igjen er at det kommer en barnehage som skal synge 17 mai sanger og annen underholdning.

 

Nå sitter jeg og venter på paradis hotell så etter det så er det bare å finne senga i håp om å få sove litt mer enn natt i dag, så det ble et ganske langt innlegg men jeg håper det ikke ble så veldig rotete som jeg føler selv. Jeg har ikke noe bilde som passet til dette innlegget men slik er det jo noen ganger, håper det er greit med et gammelt bilde av Elvis på tur.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg