Det med tankesjør og å bli miss forstått uansett hva en gjør..

 

 

Heisan bloggen og dens lesere håper dere har hatt en fin kveld, det har i grunnen jeg hatt har suttet og sett på gullrekka på NRK og så har jeg sett på senkveld.

 

Men jeg har også hatt mange tanker i hodet og det har vært en gjenganger i disse tankene mine og det er at jeg ikke strekker til på noen plan i livet, og det har jeg hatt i mange uker nå. Og jeg klarer ikke få de tankene ut av hodet for det er jo noen som hele tiden må si ting som ikke får disse tankene til å forsvinne, det er ikke noe moro når folk hele tiden må rippe opp i disse dumme tankene men jeg har nå valgt å rett og slett slette slike kommentarer uten å lese hele kommentaren. Så da får jeg se om disse menneskene gir seg med å sende slike kommentarer for de har ikke noe på meg for jeg skriver om mitt liv og andre ting som faller meg inn.

 

Så alt jeg skriver er sånn mitt liv er og de som ikke tåler det så får de la det være, det er enkelt å gå ut igjen fra et innlegg så da får de gjøre det og holde fingrene av tastaturet. For på den måten så blir livete lettere for både dem og andre som skal lese de vonde ordene demes. Jeg leser mange blogger og kommenterer på et fåtall for jeg er redd for at folk skal miss forstå hva jeg skriver og lager bare kvalme senere.

 

Nei nå får det være nok om det for nå er det på tide og finne senga jeg er så utrolig trøtt og sliten, så jeg får si godnatta alle sammen så sees vi i morgen her på bloggen så vi re blogges i morgen.

2 kommentarer
    1. Anonym: Tusen takk for at du synes det. Fint å ha en så god og snill leser som deg. Du er verdifull det må du alltid huske på,setter veldig høy pris på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg