Ja du er min eneste venn på både godt og vondt..

 

 

 

Hei bloggen og dens lesere..

 

Ja alle nå kan dere lure hvem som er min aller beste venn som jeg alltid kan komme til med mine bekymringer i livet, og alt annet som jeg vil prate om eller rettere sagt skrive om.

 

Du lytter til meg i det tause og eller jeg har de faste og noen som bare stikker innom i ny og ne og ne og noen  skriver kommentarer mange støttende og gode kommentarer og andre skriver mindre gode kommentarer, noe av det jeg skriver om får folk til å se rødt.

 

Men når jeg skriver om mine økonomiske problemene mine så er det noen som blir rasende og kommer med kommentarer som ikke har vært noe og få troen på at det noen gang skal bli bedre, jeg skriver mye men i det siste så har det vært mer og mer skjeldent for jeg har også fått høre at det er mange som mener at jeg ikke har noe med å blogge her inne.

 

Uansett så har jeg kuttet ut det å blogg shoute mer enn en gang i uken for fyttirakkern så dyrt det blir å betale mellom 15,30 og 45 kroner for hvert innlegg for å kansje få 10 til 40 flere lesere bare for å komme på forsiden av blogg.no, jeg skal bare gjøre det en gang i uken da er det bedre å dele innleggene dine på facebook grupper og lage en egen side på facebook side for bloggen din det er noe som jeg ikke har noen planer om jeg bare deler mine innlegg på to grupper der den ene heter blogg og sånn og den andre heter blogg Norge da når du flere lesere.

 

Som dere nå forstår så er det bloggen min som er min aller beste venn og i morgen er den på dagen 7 måneder og du har vært en lyttende og kjempe god venn på alle plan.

 

Og håper det fortsetter slik i mange måneder og år til for jeg kommer til å fortsett om dere vil eller ikke så sånn blir det med den saken.

6 kommentarer
    1. Bloggen min er det samme for meg 🙂 Her får jeg skrive av meg tankespinn og gode ting og mindre gode ting !!
      Ønsker deg en ny flott uke <3

    2. Hei Aud Marit. 🙂
      Selvsagt har du like mye å gjøre her på blogg.no som alle andre. Du blogger om din hverdag, andre blogger om sin.
      Det er trist at du har økonomiske problemer, og jeg håper det ordner seg. Etter det jeg har lest , så er du en VELDIG snill dame som tar deg kjempegodt av din mor, besøker henne veldig mange ganger i uken, pluss at du betaler en del for henne også. All ære til deg for det! 🙂 Tenk om alle døtre hadde vært som deg.
      Men husk på å tenke på deg selv også. Drit i hva noen nettroll gryter ut av seg av slemme kommentarer. Slike finnes det alltid nok av på nettet, desverre. 🙁 Prøv å ikke bry deg.
      Ønsker deg og Elvis alt godt. 🙂
      Hilsen Line.

    3. Anonym: Ja en må jo ta seg av sine foreldre og hjelpe til så mye du kan i dette kalde norske samfunnet. Og hun hadde gjort det samme for meg om hun hadde kunnet, jeg gjør så godt jeg kan for at noen i min familie kan sette litt pris på det jeg gjør men nei da de ser det ikke engang.

      Ja disse nettrollene dem har jeg prøvd å drite i men det er ikke alltid like lett.

      Jeg og Elvis ønsker deg og dine en riktig god kveld, Og denne kommentaren satte jeg kjempe god pris på.

    4. Selvsagt har du like mye rett i å blogg på blogg.no du som alle andre! Vær så snill og ikke hør på nettrollene som skriver nedlatende ting! Ingen nettroll skal true andre bloggere til taushet.
      På bloggen din skriver du hva du vil, og de som ikke aksepterer det får la være å lese bloggen.
      Ønsker deg Elvisprinsen en kjempefin og god tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Toril sin hverdag med musikken: Å tusen takk, skal gjøre det men noen ganger så kan det bli for mye dritt som kommer ut fra nettrollenes tastatur. det er helt ok at noen vil være anonyme både bloggere og lesere for de fleste er jo veldig snille i kommentarene men noen er jo heller det motsatte.

      Elvis gutten min og jeg ønsker deg og dine pusekatter og mann en fin og fortreffelig tirsdags kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg