Er det så vanskelig å lese om hvordan andres liv kan være.

 

Bilderesultat for vår i lufta

BILDET er lånt fra Google .

 

ER DET SÅ VANSKELIG Å LESE OM ANDRES LIV:

 

 

Jeg skriver om mitt liv på godt og vondt og det er mange som ikke kan forstå det jeg skriver om og at jeg bretter livet mitt for mye ut på bloggen min, men mitt liv er jo slik som det jeg skriver om men jeg skriver det jeg skriver når jeg skriver det og jeg legger ingen ting imellom og sier ting som det er.

 

 

Det er jo noen dager som jeg ikke tørr å vise meg her inne på bloggen, men det skal det bli slutt på nå jeg skal skrive om meg og mitt og min hverdag pluss andre ting som er av min interesse og skriver det så rett ut uten noen form for filter og det må dere bare tåle husk en ting at jeg velger selv hvilke kommentarer jeg godtar og hvilke som blir slettet jeg godtar mye men er dem for stygge så gidder jeg ikke og godta dem og svarer heller ikke på de mest hetsende som jeg har hat nok av i det siste.

 

 

DETTE HAR JEG GJORT I DAG:

 

I dag så startet morgenen som den pleier med en kaffe kopp og en røyk eller tre så bar det ut på morgen tur her i nærområdet og plukket med meg tomflasker sånn at jeg fikk kjøpt meg et brød.

 

Så var det bare å starte husarbeidet det innebar å vaske gulv og komme seg ned i vaskekjelleren og sette på to vaskemaskiner så jeg fikk vasket mine klær noe jeg gjør to ganger i måneden for jeg vil ikke være den som er i veien for andre som trenger de vaskemaskinene enn meg, for jeg føler at jeg alltid er i veien for andre.

 

Så gikk jeg opp til ei venninne av meg som måtte handle litt for henne og det er godt å føle at en er til nytte for noen, når en går med slike følelser at en ikke er bra nok for noen og da mener jeg spesielt ovenfor familien min der er jeg bare noen som de alle kan tråkke på og kaste skitt om de veit jo ikke hvordan jeg har det utenom dem som leser bloggen min da men dem er det ikke mange som gjør hadde de gjort det så hadde de fått vite hvordan jeg egentlig har det.

 

Nå har jeg sittet og sett på tv og akkurat fortært middagen som besto av en potet og en kjøttkake og har vært det eneste jeg har spist i dag, nå sitter jeg og ser på Norge rundt har jo også sett på distrikts nyhetene og dagsrevyen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg