Da er det søndag og i helgen så har jeg drømt meg bort.

 

Dette har vært en stille og rolig helg som jeg har hatt god tid til å planlegge min fremtidige planer, Jeg har store planer om å bryte grenser til sommeren.

 

Jeg har en stor drøm om å kunne ta en fottur i Jotunheimen men det har ikke vært så enkelt for jeg har store helsemessige begrensninger som har satt en stopper for det, men det er jo også en helsemessig gevinst å klare en fottur i den norske fjellheimen.

 

Men så er det hva trenger man av utstyr for å legge ut på en lang fottur i fjellheimen utenom telt og sovepose og primus? er det mer så kan jeg bare glemme det for da har jeg ikke råd til å dra på en slik tur trodde jeg.

 

Men jeg fant ut hvordan jeg skal klare det da må jeg leve på det som man kaller student kost nuddler og spagetti frem til sommeren så går det bra, et måltid om dagen.

 

Eller er det noen av dere som har andre tips om hvordan man skal komme frem til målet, hadde vært fint å hatt en sponsor nå som kunne ha hjulpet til litt her.

 

DETTE INNLEGGET ER IKKE MENT SOM TIGGING MEN AT DET ER LOV Å HA DRØMMER OG AT DET GÅR ANN OG KLARE Å NÅ ET MÅL HVIS MAN ØNSKER DET STERKT NOK.

 

Grunnen til at jeg skriver denne forklaringen med store bokstaver er at det er mange som deler opp innleggene mine og leser bare det de ser som negativ skriving og kommenterer ut fra overskrift eller det jeg avslutter innlegget med, de leser aldri hele innlegget så nå kom jeg dem i forkjøpet håper jeg.

4 kommentarer
    1. Hvis du blir medlem av DNT kan du overnatte billig på deres hytter. Medlemskapet koster 600 og noe for et helt år tror jeg. Og da får man billig overnatting. Hvis man ikke skal bruke mange dager i fjellheimen blir det dermed ikke så dyrt. Og annet turutstyr trenger man ikke enn litt klær som tåler en litt kjølig sommer-kveld. Jeg startet min første fjelltur med gammel treningsdress. Og noen litt tjukke sko. Smurte matpakke billig fra DNT-hytta, og hadde en ganske billig sommertur på et par netter. Man kan gå turer som ikke er så bratte om man sliter med knær etc.

    2. frodith: Det var smart det hadde jeg ikke tenkt på men er det tillatt med hund på disse hyttene da.

      Jeg sliter med leddgikt og polly nevropati og sjøgreens syndrom, men det er bra med fysisk aktivitet har nå jeg lært.

    3. Ja, noen av hyttene, og faktisk de man betaler minst for er der du kan ha med hund. Men det er mulig det er flere du må dele med og sånt. Men sjekk ut HVOR du vil, hvilke betjent hytte du vil til, og finn ut om priser og sånt. Jeg har vært på Gjendesheim. Mange forskjellige botilbud med DNT der, og Beseggen like ved 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg