Ja hurra fikk svar fra nav omsider..

 

 

 

Hei på dere.

 

Jippi jeg fikk omsider svar fra NAV  når det gjelder min søknad på min uføre trygd, og jeg får min første utbetaling i Desember rettere sakt den tolvte desember og det gleder jeg meg til.

 

For det å leve i uvisse på har jeg noen inntekt neste uke eller ikke er ikke enkelt, for nå har jeg hatt arbeids og avklarings penger siden Mars 2012 så nå var jeg langt over tidsbegrensningen på den type ytelse fra nav.

 

 

Og nå skal jeg sende mitt siste meldekort på Lørdag, det blir godt å slippe og huske å sende dem mer etter det.

 

 

Dere får ha en riktig god onsdags kveld…

4 kommentarer
    1. Godt å høre. Du må huske at du får utbetalt 1 gang i måneden, i stede for hver 14 dag. Du får jo hjelp med økonomien, så da går det sikkert fint 🙂 Nå slipper du å sende meldekort, men du får vel ikke mer å rutte med?

    2. due: Jo da det blir mer trygda er fem tusen mer enn det jeg har nå før skatt.
      Jeg har hjelp ja og det er jeg glad for, jeg kommer alltid på å sende melde kortene på Lørdag kveld.

    3. ok. Jeg trodde at det ble ca. det samme. Nei ikke vet jeg 🙂 5000 mer er jo mye. Så det hjelper sikkert meget godt. Hvor lenge er det til du er ferdig med gjeldssaneringen? Det pleier jo å være et tidsrom på dette. En venninne av meg er ferdig i Januar 2018 og det skal hun feire. Da har hun hatt dette i 2 år 🙂 Hun komme til å kjøpe seg leilighet om hun finner noe hu føler hun har råd til. 2018 blir et fint år for henne 🙂 Gleder meg til å feire sammen med henne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg