NÅ ER DET SNART AVSPARK PÅ LERKENDAL….

Hei på dere.

 

I dag har jeg ikke orket å gjøre noen verdens ting, jo jeg har jo tatt å gått turene med lille Elvis gutten min han skal ikke lide under at jeg har hatt store ledd smerter. Det er jo bare å putte i seg smertestillende jeg har bare ligget på sofaen utenom turene med hunden.

 

Nå er det kamp på Lerkendal det er Vålerenga mot Rosenborg det er en kamp som Rosenborg skal klare å vinne jeg veit de er bra nok for det,men de har jo spilt kamp på torsdag og lang vei hjem etterpå og de har jo tapt kamper etter at de har vært og spilt kamp i Europa.

 

Men med Nicolas Benthener på laget som scoret før tre minutters spill men alt kan jo skje ballen er rund og kampen er lang, jeg er ikke fra Trondheim men jeg er Rosenborg suporter for det laget har så mange andre verdier som jeg liker og jeg har slekt i Trøndelag min bror og hans forlovede og deres fire barn.

 

 

DERE FÅR HA EN GOD SØNDAG KVELD..

4 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja det var en kjempe bra kamp disse gutta er jammen et bra lag både på og utenfor banen.

      Dere får ha en kjempefin søndagskveld du og familien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg