DETTE SER DÅRLIG UT BÅDE VALGSMESSIG OG VÆRMESSIG….

 

 

 

Det har vært et forferdelig vær i hele dag dette bildet tok jeg i kveld før det ble for mørkt, og det så faretruende ut som det kunne bli tordenvær men det har ikke blitt noe av enda og håper jo at det ikke blir noe av.

 

For det er noe som både jeg og min lille hund er livredd for derfor jeg håper det rir over, da får vi i alle fall en god natts søvn.

 

Men nå sitter jeg med et glass øl og ostepopp og venter på de første tv2s valgs prognoser skulle jo håpe at det blir ett regjerings bytte men det ser foreløpig veldig dårlig ut så pokker heller, skulle ønske at FRP ryker ut av regjeringen for det partiet ønsker å gi mer til de rike og mindre til dem som allerede minst.

 

 

Skulle ønske at det kommer en regjering som mener at alle skal med ikke bare de som har mest og er rikest i landet.

 

DERE FÅR HA EN GOD KVELD VIDERE…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg