Sånn nå er denne fredagen gått fra meg også.

 

 

 

Det har ikke vært så fint vær i dag som dette bildet viser, var tidlig påen i dag var hos tannlegen tidlig på morgenen og fy så dyrt det er å gå til den type helse som tannhelse fysj a meg. Er jo noe en må en gang i blant håper det er lenge til jeg må ditt igjen, for det kommer aldri til å bli noe billigere heller dyrere tror nå jeg da.

 

 

Ellers så har jeg vært oppe hos venninnen min og det er kjempegodt å ha henne å prate med om alt og ingenting, satt og snakket over en kopp kaffe å en røyk og etter en stund så gikk jeg opp i butikken for henne og jeg hadde med meg tomflaskene så jeg fikk handlet meg knekkebrød.

 

Og så bar det hjem til middag og da var jeg så sulten så det var bare så vit jeg klarte å vente til lapskausen hadde fått kokt opp, hadde jo ikke spist siden i går kveld så det var jo ikke så rart da godt jeg hadde gjort alt klart sånn at det bare var å varme den opp i dag.

 

 

Så har jeg sett på fotball i kveld og det var en kamp vi kom unna med uavgjort det var godt, for med tap så kunne vi se langt etter VM til sommeren nå er det bare Nederland igjen og da må Norge vinne over dem det kan bli vanskelig men det kan gå.

 

 

Nå skal jeg bare slappe av og ikke gjøre en døyt, skal vente litt til før jeg går å legger meg er jo fredag og helg så da kan jeg jo sove lenge i morgen det skal bli godt det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen og grattis med 17 plass på blogglista. Fikk med meg fotballkampen og godt at det ble uavgjort og ikke tap. Håper Haaland er på plass når de møter Nederland.
      Da er du ferdig med behandlingene hos tannlegen? Godt at det gikk bra, jeg er er enig i at tannhelse er svindyrt. Får håpe at politikere setter tannhelse på dagsorden. Men tror ikke det blir noe godt samarbeid mellom AP og SP dessverre.

      Var i byen i går, apoteket jeg var hos hadde ikke den medisinen. Måtte ta kontakt med legen igjen. Jeg glemte rett og slett å sjekke det andre apoteket, og i dag må man på medisin jakt. Håper jeg finner. God lørdag til deg og klem til deg fra meg.

      1. Å tusen takk for at du sa i fra for jeg har ikke vært her inne før nå. Ja jeg så på kampen men Haaland er nok ikke på plass til om mandagen, de gutta vi har er jo kjempeflinke som kan spille.

        Ja for denne gangen er jeg ferdig med tannbehandlingen. Ja det er svindyrt og det kommer nok til å bli enda dyrere tror jeg da for de to partiene er jo ikke enig med hverandre hvordan de skal ha det når det gjelder tannhelse, dessverre så tror jeg at alt blir dyrere jeg da.

        Jeg håper du fikk tak i den medisinen du skulle ha, rart at ikke det apoteket du var på kunne sjekke om det andre hadde dem.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tannlegebehandling burde ha vært gratis mener nå jeg. For mange av oss har jo skoletannlegen ødelagt tennene våre, med å bore de i filler selv om vi ikke hadde hull. Regningen har vi måtte ta selv…. Dagens utblåsning 🤪 Man trenger å ha venninner man kan besøke å sitte å prate med om alt og ingenting. Ha en fortsatt fin lørdag 🥰

      1. Enig med deg tannbehandling burde være gratis men det koster jo tusenlappen bare å åpne døra, sånn føles det i allefall. Ja tannlegen på barneskolen fra 1 til 3 klasse ødela flere tenner hos meg. Ja det å ha henne er alt for meg, har ingen andre så da er det godt å ha ei en kan gå på besøk til og bare skravle litt. Dagen har vær så der.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg