På ett år har jeg malt noen bilder ingen stor produksjon akkurat.

 

 

 

 

Ja i dag har jeg tenkt å vise fram noen av de bildene jeg har malt det siste året, jeg er ingen flink maler men jeg bruker det som terapi og å komme meg igjennom tordenvær.

 

Ingen av bildene har navn så her er det bare å ta en titt, nå blir det en stund til jeg får malt igjen er tom både for maling og lerreter blir ikke mye bilde av bare fargen hvit spør du meg.

 

Nå kommer bildene.

 

 

 

Dette er bilde 1

 

 

Bilde 2

 

 

 

Bilde 3

 

 

 

Bilde 4 og 5.

 

 

 

Er det noen som liker det de ser og vil at jeg skal male mer kan vipse så jeg kan kjøpe mer maling og flere lerreter, eller sende en melding hvis noen ønsker å kjøpe ett bilde men det tror jeg ingen ønsker for så fine er de ikke.

 

Telefon nummeret mitt er 98310949. Bare seriøse henvendelser.

 

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så fine bilder, Aud-Marit 😍 Du er flink til å male 💖

      Jeg forelsket meg i bilde 1 som tok meg ut i sjøen med fargerike vekster og fisker 😍

      Og bilde 3, et levende og blomstrende sommerbilde 🌻 Og i mine favorittfarger – det kommer jeg til å drømme om i natt 😍😍😍

      Store klemmer, og sov godt 🥰💤🥰

      1. Så fint å høre bilde 1 og 3 er de to som jeg er mest fornøyd med selv også, håper du fikk sove godt i natt og hadde gode drømmer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Synes du er flink jeg 🤗 Det viktigste er at du selv har glede av hobbyen din 😊 Jeg maler også litt, men har mange andre hobbyer også.

      1. Takk for at du syntes det, jeg trives veldig godt med den hobbyen og det er den eneste jeg har.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg