Hvordan skal jeg få skrevet dette innlegget, uten at det ser ut som tigging for det er ikke sånn jeg vil bli sett på.

 

 

 

 

 

Jeg har ikke turt å poste dette innlegget før nå for dette er så flaut som pokker, har ikke noe mat i skapet og ikke ei krone på konto. Og trenger en litt hjelp,  det er  ikke noen plikt å hjelpe så jeg får litt mat i skapet men det hadde vært godt og de som ønsker kan jo vippse til meg på nummer 98310949. Ingen tvang bare hvis du ønsker.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg