Da har jeg faktisk hatt en fin dag selv med snø og slaps ute.

 

 

 

 

Selvfølgelig så har jeg kjent til den skadde armen men jeg har gått meg en god tur i dag, det har kommet en del snø men det er ikke så glatt for det var mye slaps og sørpe og det er mildt ute. Var også en tur oppe hos venninnen min på kaffe og noen gode samtaler og det er godt både for henne og meg,  var også oppe og handlet for henne og litt til meg selv også så nå har jeg fått i hus litt til helgen og hun fikk i hus det hun trengte for helgen.

 

Det er vel flere enn meg som er møkk lei vinter og snø nå, men våren lar seg vente på  jeg gleder meg til sol og varme og bare veger men det ser ut til å ta sin tid ser det ut til.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom  og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg