I dag er det årets tv-aksjon som går til bymisjonen, jeg har bidrat med noen kroner.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag så er det årets største dugnad, det er noe jeg vil kalle denne årlige innsamlingsaksjonen som er i år. For i år så går den til et kjempebra norsk organisasjon, den går nemlig til bymisjonen som gjør en god gjerning og gjør livet enklere for dem som har havnet feil ut og gir dem forståelse og hjelp til å få tak over hodet og mat på bordet og ikke minst noen å prate med.

 

Som hjemløse og narkomane som trenger en varm dusj og et sted og sove som er varmt og godt, fattige og hjemløse både mat og noen og prate med som ikke ser på dem som en byrde noe de ikke er.

 

Så nå kommer min formaning ta godt imot bøssebærerne og gi noen kroner alle monner drar så gi alt fra 5 til 10 kroner, for det er ikke alle som kan gi så mye mer enn det så ikke tenk jeg har ikke mer å avse jeg har gitt 15 kroner jeg for jeg hadde ikke mer men da har jeg jo bidratt jeg også.

 

Og det sier jeg med god samvittighet, er ikke alle som kan gi fra 100 til 1000 kroner som noen gjør, men en krone her og en krone der blir fort millioner av kroner til bymisjonen.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

8 kommentarer
    1. Anonym: Ja det er en veldig viktig sak, for det er mange her i landet som barnefamilier som trenger deres hjelp for å overleve i velferdsstaten Norge grunnet fattigdom. De ser hvert menneske og ikke bare handling, de hjelper narkomane som er blitt rusfrie å få et nettverk utenfor rusmiljøet. Det var ikke mye jeg kunne bidra med men jeg kunne avse 15 kroner.

    2. Jeg har bidratt med kr.500; kunne gitt mer,men vanskelig å vite hva som er for mye å gi også.
      Det er bare tre (norske) organisasjoner jeg gir penger til og det er de tre som viser til resultater av folks giverglede og da er det en glede å gi også.
      Ha en fin søndagskveld,Aud Marit 🙂 Klem fra synskepeggy.

    3. Livet mitt som klarsynt.: Ja dette er et formål og organisasjon som jeg også ga litt til jeg ga 15 kroner men da har jeg bidratt med penger og fysisk er med og hjelper dem her i byen.

      Ønsker deg en fin søndagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg ga til bymisjonen i dag jeg og, ja det arbeidet bymisjonen gjør er virkelig viktig for alle som faller utenfor i samfunnet.

      Ja alle monner drar og det hjelper for dem, og alt kommer dem som trenger det til gode.

      God søndagskveld til deg og dine.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg