Dagen i dag etter en natt med torden vær.. Og slik ble den….

 

 

 

 

I dag har det vært en hard dag, for det tordnet i natt og jeg hadde ikke sovnet når det startet.

Så det ble lite søvn i natt, sovnet ikke før klokken var 05.30 og jeg sto opp klokken 06.45 da

alarmen på mobilen ringte.

 

Og da skrev jeg dette innlegget her men jeg ble ikke ferdig med det så jeg fikk postet det,

så jeg startet med å gjøre det ferdig nå. Og nå kan jeg skrive resten, så da kan jeg ta med meg resten

av dagen og dens gjøremål. Jeg har jo gjort noe i dag, på morgenen så var jeg og Elvis ute på

morgen tur med en omvei.

 

For når jeg og Elvis var på tur så brå bestemte meg For å ta en tur opp til ei venninne av meg,

når jeg ringte henne så sa hun at er vi to i samme tanke for hun hadde tenkt å ringe meg for

hun trengte noe på butikken.

 

Og da blir det jo hjelp til selvhjelp for når jeg går i butikken for henne så tjener jeg 100 kroner, og det

var bra for det var de eneste kronene jeg hadde og jeg trengte noe mat.

 

Jeg har prøvd og slappe av og sove på dagen i dag, men det er ikke enkelt for det blir jo så forferdelig varmt

inne i leiligheten temperaturen  var på det varmeste 34,5 varmegrader i stua og da går det ikke og sove.

 

Får håpe at det ikke er så forferdelig dårlig vær i natt også, for da kommer jeg til å bli gal og det unner jeg ikke

min mor og Elvis for vi skal til henne i morgen og da trenger jeg også og være opplagt.

 

Takk for du stakk innom og ha en fin onsdags kveld alle sammen.

 

VI BLOGGES!!

2 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Torden og lyn er grufullt. Det tordnet her natten før dere, men jeg hørte slett ikke noe. Det var moren min som fortalte at det hadde vært uvær den natten. Godt at man sover seg igjennom slikt, da jeg er redd for lynet.
      Trist at du ikke sov deg igjennom dette. Jeg håper at det gikk fint med deg dagen etterpå, selv om det ble lite søvn på deg.
      Reagerer Elvis noe særlig på torden?
      Ønsker deg en fin torsdag <3

    2. poesimylife: Det gikk jo på et vis, var noe sliten og trøtt da.

      Elvis er drit redd så han lå på badet og ristet og så ut som en som har med et eplepsi anfall.

      Men det er det jo ikke han er bare livredd.

      Ønsker deg og dine en riktig fin torsdag i steik varmen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg