Nå har jeg fått karret meg til og skrive innlegget om de som ble ukens blogg.

 

 

Jeg hadde en ukens blogg konkurranse her på bloggen min og nå har jeg trukket ut hvem som ble det, damen som vant er 50 år og er fra Trondheim hun skriver veldig bra blogg som tar opp mange gode temaer og skriver så billedlig og godt at en skulle tru at man er med. Hun har også mange vakre bilder av både natur og de hel nydelige kattene hennes, hun har også mange støttende ord til alle. Dere finner bloggen hennes her på denne linken http://dixierose.blogg.no/

 

 

Jeg har også trukket ut en ukens leser dette er en ung dame som jeg kjenner meg veldig igjen i for vi har med barnevernet å gjøre men på forskjellige måter, jeg håper bare at alt ordner seg for henne. Hun har mange fine innlegg på bloggen sin som dere burde ha tatt en titt på. Bloggen hennes finner dere på linken http://orkanen.blogg.no/

 

 

Jeg fikk tre på meldte så jeg bestemte meg for å ha to ukens lesere så ingen skal føle seg glemt for alle tre er gode og lærerike blogger, denne siste som meldte seg på sliter veldig med angst og har ADHD som ikke er noen enkel sykdom og ha. hun har det veldig vanskelig på mange plan og jeg kjenner meg igjen i hva hun skriver på bloggen sin. Bloggen hennes finer du på linken så ta en titt på bloggen hennes her http://kaosverden89.blogg.no/

 

Det kommer snart en ny ukens blogg konkurranse snart så dere får følge med.

 

2 kommentarer
    1. Tusen takk for det <3 🙂 Det var kjempekoselig skrevet ja, og jeg blir jo helt rørt jeg <3 Tusen takk igjen <3 🙂
      Jeg skal ta en titt på bloggen til Orkanen. Takker for tipset for den bloggen der 🙂
      Har lest litt på bloggen til Kaosverden89, og synes hun blogger kjemepbra <3 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Bare koselig jeg syntes det er fint og kunne fremsnakke andre, og du fortjente å vinne for du har virkelig en kjempe fin blogg både tekst og bilder. Ønsker deg og dine en god natt.

      Elvisgutten ligger på sofaen og snorker allerede.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg