Tenk dere om hva dere legger ut på nettet. Fredag og helg betyr fest.

 

 

 

 

 

 

 

Godmorgen allemann nå er det fredag morgen og snart helg i går kveld så møtte jeg min yngste sønn som skulle på sommeravsluttning for turne gruppa for gutter. Utover kvelden så var det mange som var ute å hadde festligheter så nå skal jeg og lille Elvisgutten ut og gå morgentur og se om disse store som satt og drakk og hadde det moro la igjen tomflaskene sine.

 

I går ble det mye men får håpe det blir mye i dag også for da blir det slik at jeg ikke behøver å bruke noe av de pengene som kommer inn på mandag, jeg ønsker jo å ha noe penger i helgen også for i morgen skal jeg ha samvær med mine herlige godgutter vi skal gå tur på et fjell her i nærområde som heter knuten så da blir det noen fine naturbilder derfra som kommer på bloggen ved en senere anledning.

 

Jeg skal ikke ha med bilder av guttene mine for jeg ønsker ikke og legge dem utover på nettet, slik som mange andre gjør for barna må jo vite hva som blir lagt fram av dem. Det kan jo bli følger av det som jeg legger ut her inne så man må jo tenke seg om litt, det er jo ikke sikkert at barna vil ligge ute på internett det finnes jo personvern for alle også bara dine.

 

Dere får ha en god fredag formiddag og så blogges vi..

6 kommentarer
    1. frodith: Ja det skal jeg, det blir en kjempe dag. Det blir det også om det regner eller snør og i morgen er det meldt kjempevær her i allefall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg