TROR DERE AT DERE KJENNER MEG? MEN KJENNER DERE MEG PERSONLIG NEI DET GJØR DERE VEL IKKE..

 

 

 

TROR DERE AT DERE KJENNER MEG? DET GJØR DERE EGENTLIG IKKE  FOR DERE LESER DET SOM STÅR I BLOGGEN MEN DERE KJENNER MEG IKKE PERSONLIG.

 

 

 

Det er nok mange av dere som syntes jeg er en totalt dum og idiotisk, det er ikke mange utenom min lille familien som kjenner meg på både godt og vondt men det er ikke alle av dem som vet mine innerste tanker og følelser.

 

Jeg er et menneske som har fått oppleve mye på både godt og vondt den siste tiden er det mest vondt og vanskelige ting som har vært livet mitt, men det er ikke lurt å skrive om her for da får jeg beskjed om å ta meg sammen for det er alltid et eller annet med deg den har jeg fått høre av både lesere og familie.

 

Men når du må sitte alene med min depresjon og eller angsten det er jo mange som mener at det bare er å ta seg sammen for alle kommer seg igjennom en liten nedtur, herregud hvor dum går det an å være de som sier noe sånt burde finne ut av hva en depresjon er det er jo bare å Google det så finner dere ut og at dette ikke bare er en helt vanlig nedtur eller en dårlig dag og at angsten blir forverret av depresjonen.

 

JEG ER ET MENNESKE SOM HAR TANKER OG FØLELSER IKKE BARE DEN PERSONEN SOM STÅR OM I BLOGGEN OG IKKE BARE DET SOM STÅR I BLOGGEN..

9 kommentarer
    1. Er det slik du føler deg selv? Ja dum og idiotisk? Som regel er det kun en selv som kan være bærer av slike følelser, mens andre ikke har vært på tanken en gang. Jeg syntes dette var et meget dumt og idiotisk innlegg, da du er i angrepsposisjon. Noe jeg synes du virkelig kunne spart deg. Du kommer heller ikke med noe konkret, om hvorfor du skriver et slikt innlegg akkurat nå. Har det skjedd noe, eller er det bare en følelse du bærer på?

    2. Ja jeg skjønte det. Det er fint at du skriver om det du føler, men det er ikke så lurt å gå til angrep. Skriv heller om dine innerste følelser, uten å ta med “alle andre”. Skriv heller om deg og dine opplevelser. Ikke sett deg i forsvarsposisjon mot denne verden, dette livet eller alle andre. Husk at vi alle er vår egen lykkes smed. Det er stort sett våre egne feil at ting ble som det ble, da det var vi som valgte hvordan og med hvem vi ville leve livet med. Sykdommer og slike ting man selvfølgelig ikke råd for, men man kan prøve å ikke gjøre det verre. Det er mange måter å gjøre det bedre på. Man kan trene og spise seg friskere. Man kan også gå til samtaler hos psykolog eller noe liknende. Fysioterapi og kiropraktor kan også hjelpe mot en del. Man kan også snu det andre kinnet til, å begynne å se lysere på livet. Det er opp til deg selv om du vil leve på den mørke, eller den lyse siden. Dette gjelder også de med depresjoner.

    3. Kjempetrist at du føler det slik 🙁 Jeg blir oppriktig lei meg når jeg leser slike innlegg.
      Alle mennesker inkludert deg har masse positive egenskaper, og ingen er dum eller idiot! Du burde begynne med å framsnakke deg selv istedet for å grave deg ned i fortiden.
      Det er de som har sagt noe negativt om deg som har problem! De skal du blåse i. Deres meninger betyr ingenting!
      Du skriver at du føler at andre ser på deg på den måten. Det er tanken din som går rundt og tror det nettopp fordi du har blitt mobbet da du ble yngre. Nå er du voksen, og du kan snu tankegangen om til å si 3 positive ting til deg selv hver eneste dag! Jeg er 100% sikker på at du vil få det mye bedre, og du greier å snu den følelsen om til noe positivt.
      Ønsker deg en fortsatt kjempefin romjul 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Det skal jeg prøve på, nå i hele desember har jeg vært inne i en depressiv periode og det har vært grunnen til at jeg har vært lite inne på bloggen.
      Ville jo ikke vise meg svak, ja det har nok med mobbingen å gjøre.

    5. Aud Marit: Det som har skjedd når du ble mobbet som unge er at mobberne har fortalt deg hvor håpløs du har vært, og når de har fortalt deg det daglig gjennom mange år vil man tro på at det de sier er sant selv om det ikke er det.
      Tenk på hva unger som hadde dyslexi før i tiden fikk høre fra lærerne? De fikk høre at de var dumme fordi de ikke kunne lese og skrive ordentlig. Det er mange voksne som har stått fram og fortalt sine historier at de har gått rundt i mange år hvor de trodde de var dumme og ubrukelige. Helt inntil at de fikk vite at de hadde dyslexi.
      Sier man ofte nok til en unge at ungen er dum vil ungen tro på det, og det ødelegger så mye!
      Jeg anbefaler på det sterkeste å prøve det fra 01.01.2018. Finn ut 3 positive egenskaper ved deg selv som du henger opp ved speilet på badet eller hvor det nå er. Du har positive egenskaper du som absolutt alle mennesker! Les dem høyt hver eneste morgen når du ser lappen. Jeg skal love deg at du garantert vil endre måten å se på deg selv. På den måten kan du vinne over de som har mobbet deg gjennom mange år.
      Fremsnakking av seg selv er kjempeviktig, og et er ikke feil å fremsnakke seg selv. Alle sammen må man fremsnakke seg selv i ulike situasjoner.
      Gi Elvis en kos fra kattene og meg 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    6. Due: Tusen takk for det 🙂 Jeg har jobbet med elever da jeg jobbet som spes.ped. Et par av elevene hadde opplevd daglig mobbing da de gikk på barneskolen, Jeg gav dem lekser at de skulle si 3 positive ting om seg selv hver eneste dag! De hadde så liten selvtillit til egne prestasjoner på skolen at jeg måtte jobbe for å få økt selvtilliten deres.
      Jeg hater mobbere som ødelegger andre mennesker! Huff!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg