Våget meg ut i dag men fy så skummelt.

 

 

 

Jeg måtte ut en tur ut i dag morges den ble ikke lang, gikk bort på sykehuset og på kiosken der måtte ha noe å spise. Kjøpte meg en baguett så jeg hadde frokost, har hatt den helt fram til nå for jeg klarer pokker meg ikke å skjære meg en brødskive.

 

Så i ettermiddag så skrev jeg en melding styrelederen vår og spurte om hun kunne kjøpe med seg knekkebrød og first prise skiva gulost til meg, og det skulle hun gjøre og kommer med i morgen tidlig å takk gud for det og jeg er glad jeg har kontanter liggende her hjemme etter tomflaske panting så jeg får  betalt tilbake.

 

Nå sitter jeg og venter på håndballkamp gutta våre skal spille mot Portugal på tv2 direkte, sendingen starter nå klokken 19.00 blir en spennende kamp tror jeg da det er oppkjøringen til VM.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Godt å høre at du får hjelp! Ja kontanter er greit å ha liggende, ikke alltid den kontantløse verden er like praktisk. Lag deg en fin dag og fortsatt god bedring 🙂

      1. Det er både lurt å praktisk å ha noen kontanter liggende i denne kontantløse verdenen vi har nå.

        Dagen blir nok fin og takk.

        Ønsker deg en kjempefin dag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Husk at det finnes Oda. Og at det også finnes oppskåret brød du kan tine i brødristeren.

      Bare et tips.

      1. Jeg veit at Oda finnes men er usikker på å bestille over nett. Veit også om ferdig oppskåret brød men det er for dyrt innenfor mitt budsjett og brødrister det har jeg ikke. Men takk for tipset.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Oda er null stress. Har brukt det mye det siste året i likhet med hundretusenvis av andre nordmenn. De har også billig-produkter om du må tenke budsjett. Det er jo bare å klikke seg inn og ta en titt på hva de har. Det er ingen grunn til å være så skeptisk til alt. I hvert fall ikke til noe så basic com mat.

          Det er mye som kan ordnes på nett som du ikke må gå ut for å fikse. Fint å huske på nå som du er skadet.

          1. Nei kanskje ikke det, skal se litt på det man skal aldri si aldri kanskje jeg kommer til å bestille mat der.

            Lag deg en fin ettermiddag og kveld.

            Klem fra meg til deg.

    3. Du kan da ikke leve på knekkebrød og gulost.. Går det ikke an å ringe kommuna og høre om det er mulig å få hjelpemidler fra Hjelpemiddelsentralen? Brødfjøl m oppdelte rom til å skjære brødskiver for eks? Tenker bare høyt jeg nå..og veit ikke om det er noe sånt altså.. Forstår du er keivhendt og. Kjedelig dette da, og tenker på venninna di og, som du hjelper en del. Men det blir vel litt bedre dag for dag, og ønsker deg god helg og god bedring!

      1. Er det samme for meg bare jeg får i meg litt mat, jeg kan jo forsøke å ringe dem og høre om de har noe slikt. Ja jeg er keivhendt men kan skrive med begge ja veldig kjedelig, jeg har veldig dårlig samvittighet ovenfor venninnen min ringte henne i dag og pratet sammen og da sa jeg til henne at jeg hadde dårlig samvittighet da sa hun at jeg ikke skulle ha.

        er litt bedre i dag men smertene kommer i bølger, takk for god bedrings hilsen.

        Ønsker deg en kjempefin dag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Selvfølgelig skal du ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke kan stille opp for noen på tilnærmet daglig basis uten at du har det som en jobb. Dere kan holde kontakt på telefon. Dette er angsten som snakker – husk det!!

      Og nei, du kan ikke leve over mange uker på kun knekkebrød. Husk at kroppen din bruker ekstra energi på å lege bruddet og trenger skikkelig mat.

      1. Selvfølgelig har jeg dårlig samvittighet selv om det ikke er en jobb jeg har, ja vi holder kontakt på telefonen nei jeg viste ikke at det er angsten som snakker. Men etter litt tenking så ja jeg har angst som sitter helt utenpå kroppen.

        Det er ikke snakk om at det bare blir knekkebrød i flere uker for i det siste har jeg ikke hatt mat lyst, det første jeg spiste var den baguetten jeg kjøpte i går på flere dager men det gjorde nok ingenting har jo noe å tære på. Skal huske det med energi og bruddet skal gro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg