Sett ikke kaffen i halsen nå.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som setter kaffen i halsen og andre ikke, dagen i dag har vært sånn passe eller egentlig veldig bra dag. Men nå som ettermiddagen og kvelden kom så kom også smertene, ingenting hjelper ikke en gang å ligge å slappe av på sofaen hjalp ikke smertestillende engang så da er det bare å slite seg igjennom det er jo ikke noe annet å gjøre.

 

Skal ikke skrive så mye mer om det, for da blir det til slutt ett slikt innlegg som ikke blir så interessant og lese og det vil jeg jo ikke.

 

Er jo noen som mener at bloggen min mangler innhold, den har jo innhold min blogg er en hverdagsblogg min hverdag. Og min hverdag består ofte av smerter både på det psykiske og det fysiske plan, den er sikkert ikke så innholdsrik som mange andres hverdag eller kanskje hverdagen deres ikke er så innholdsrik som de legger fram da ikke veit jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Alle blogger har innhold. Alt innhold er forskjellig.
      Du skriver det du vil – om din hverdag, dine opp og nedturer, dine “vondter”, og dine gode dager.
      Det er sånn det skal være. Det er DIN blogg.
      Hvis folk ikke tåler det, bør de heller klikke inn på en annen blogg, med “solskinnshistorier”.
      Hverdagen til mange, er sånn som din, men ikke alle skriver om det.
      Jeg sliter i hverdagen, både fysisk og psykisk, men jeg har ikke “ork” til å lage blogg.
      Derfor synes jeg det er flott at du gjør det. Da kan sånne som meg, også “syte” litt på sida di,
      og kanskje får litt positiv tilbakemelding. Sånne meldinger gjør godt <3
      Ha en super kveld!! Vi kan sitte i hver vår ende av landet, og ha vondt sammen 🙂

      1. Ja jeg skal jo skrive om dagene mine på godt og vondt som jeg pleier, det er ikke godt å ha vondt både på det fysiske og psykiske noen ganger er det så ille at du ikke ønsker en gang din verste fiende å ha det slik om du har eller ikke har fiender.

        Ja du skal få gode tilbake meldinger fra meg.

        Takk det skal jeg, ønsker deg en riktig superfin kveld.

        Ja det får vi gjøre det er ikke noe annet å gjøre.

    2. Jeg synes det fine med bloggen din er at du er ærlig om gode og onde dager, om smerter og angst, om mobbing og dens senskader, om ensomhet, osv. Du setter ord på en virkelighet som mange lever i, men ikke har mot til å fortelle om eller vise andre. Alle skal jo være så «lykkelige» i dag, og livet en dans i solskinn på grønne enger. Du gjør en viktig jobb med å være en stemme for alle som sliter med fysisk og psykisk uhelse. Takk for at du fortsetter å blogge, til tross for alle nettrollene som rakker ned på deg! Din stemme trengs!
      Hva lykke er? Tja, akkurat nå ville jeg sagt 5 minutter uten smerter. Tenk deg, fem små minutter totalt smertefri. Dét hadde vært lykke, det!

      1. Takk for at du syntes det, ja du sier noe der hva er lykke hadde vært sykt deilig å kunne få være smertefri i 5 minutter det hadde vært en drøm det.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Synes det er fint du skriver om disse tingene jeg Aud Marit😊 livet er dessverre ikke like bra for alle, er selv kronisk syk. Man vil jo ikke lesse ned de rundt seg hele tiden med klaging, så j finner litt trøst med å lese bloggen din👏 Da er vi to, og mange mange flere der ute👏 Håper du får en bedre dag i dag 😊 klem

      1. Bra at jeg kan være en stemme for noen og en trøst. Nei det å lesse det ned på mine nærmeste er ikke noe problem for meg har ikke kontakt med dem de vill jo ikke vite av meg.

        Dagen min kjennes ut nå til å bli ganske bra, så da får en se om det holder seg.

        Klem fra meg til deg.

    4. Når jeg leser bloggen din blir jeg ekstra glad for å ha god helse selv.
      Jeg blir snart 72 år og det er nesten flaut å tenke på hvor lite smerter jeg har måttet takle.
      Jeg er uforskammet frisk som man pleier å si. Og jeg takker for det og håper at noen liker å lese min blogg også.

      1. Flau for å ha god helse skal du være, bra at du holder deg frisk og rask. Jeg er innom bloggen din hver dag, jeg syntes den er fin og koselig er bare litt dårlig til å kommentere eller vise tegn til at jeg har vært innom.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg