Sånn nå får jeg starte dagen. Eller ikke.

 

 

 

Jeg har da egentlig startet dagen da, har sittet ute på verandaen og kost meg med frokosten min, det ble en brødskive med kalde rester av den sprøstekte ørreten fra i går og en glovarm kopp svart kaffe. Kaffen ble aldri kald der ute er jo 14 varmegrader der ute på min veranda nå så det rakk den ikke, og da jeg først var der ute så koste jeg meg med den første røyken min i dag.

 

Har også lest meg igjennom noen blogger som jeg følger fast, da jeg først var på blogglista så tittet jeg innom en ny blogg som lå som nummer 4 det er en blogg som jeg kommer til å stikke innom ofte. Men til den store overraskelse når jeg trykket meg inn på bloggen var at det ikke var skrevet noe annet enn presentasjonen, og så var den bloggen blant de fire mest leste blogger. Så så jeg at det var kona til kokkejævel da forsto jeg det litt bedre, de som følger han kommer jo til å lese hennes også og det er jo kjempefint. Men etter min hjerne så trodde jeg at alle nye blogger her på blogg.no måtte innom miniblogg først, og etter at de har hatt mange lesere der så ble de flyttet over hit men nei da ikke alle ser jeg unner henne og starte direkte her inne men da burde alle nye få  begynne her.

 

Nei nå får jeg avslutte her ellers så får jeg vel noen på nakken å det er ikke det jeg ønsker med dette innlegget, dette var mine tanker om dette.

 

Nå skal jeg ta meg en tur ut i dette vakre vår været og får håpe at dette vedvarer en lang stund til, for da blir det mye mer å finne på for meg og mange andre. Det å bevege seg ut i guds frie natur, er ikke så vanskelig å holde avstand heller når man går tur i skog og mark for en slipper å holde avstand til trær får en håpe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg