Så klart klarer jeg det jeg har bestemt meg for.

 

 

 

Jeg har kommet meg igjennom nesten den første uke helt røykfri, er jo litt godt og kjenne på en mestringsfølelse og stolthets følelse over å klare dette. Da er det bare å stå på de neste ukene, men å falle for noen utskeielser for det er jo de som prøver alt de kan for å ødelegge for meg. Det gjør meg direkte faen i volds jeg skal ikke sprekke for det er ett nederlag, jeg har bestemt meg det er kun jeg som kan holde ut.

 

Har vært ute på hålka i dag men med gode brodder går det helt fint, fant noen flasker i dag også godt å ha den inntekten ekstra som det er å samle tomflasker. Nei nå får jeg stoppe og ikke klage mer på det at jeg  må samle tomflasker, men med denne dyrtiden som er nå så er det slik selv om røyken er kuttet.

 

Ikke si til meg at dette klarer du ikke for da flyger det en faen i meg, ja da skal jeg motbevise at den som sier at jeg ikke klarer det tar grundig feil den som ler sist ler best og det skal bli meg i dette tilfelle.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

18 kommentarer
      1. Jeg skal klare det, er allerede langt på veg i morgen er det en uke uten så dette går over all forventning.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hvis du vil slutte å røyke, og du blir mer sta hvis noen sier at du ikke klarer, da sier jeg at du ikke klarer, hahaha.. klem til deg AM 😜🥰🐰

      1. Haha du er jo bare god, ja jeg blir bare staere når noen sier at jeg ikke greier det. Jeg er på god vei nå i morgen er det en uke uten røyk, jeg har bestemt meg for å gi meg selv en liten belønning på mandag og det er en tur på kafe.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. I alle dager, er det noen som forsøker å ødelegge for deg?? Selvfølgelig klarer du å slutte å røyke ❤️

      1. Ja men de får bare holde på for har jeg bestemt meg så klarer jeg det, ingen skal klare å knekke meg på min vei til røykfri hverdag.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Ja det er en kamp å klare dette, det er godt å lese og høre at det er flere som har kommet seg igjennom denne kampen og at det er gode helsemessige og annet i den andre enden.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Digger denne energien og holdningen din! Du er blant de sterkeste kvinnene, du beviser det daglig på måten du håndterer din hverdag 💪 Krummer nakken og går på, gir ikke opp samme hvor mørkt det kan være. Derfor inspirerer du andre ❤

      1. Hadde jeg ikke hatt den holdningen så er det mye og mange som hadde tatt knekken på meg, jeg ønsker å sette ord på det som er vanskelig og vise at det går å komme styrket ut av det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Er hellig overbevist at dette klarer du helt strålende! Heier på deg vet du. Jeg sjekka prisen på røyk og fikk nesten sjokk over hvor dyrt det faktisk er å røyke! 😱Klem til deg fra meg.

      1. Takk for støtten.

        Ja det er blitt veldig dyrt for den røyken, jeg skal aldri dit igjen er så godt å se at man får ett bedre liv uten røyken.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Dette klarer du,ser ingen her inne som sier noe annet?Sol og fint her i dag,og snøen er vekk,herlig,ha en fin helg,klem

      1. Ja jeg klarer dette har jo ett liv utenom bloggen også det er der motstanden er, og de kommentarene kommer fra ei som jeg ikke godkjenner de kommer ikke opp en gang for denne personen er utestengt fra å kunne kommentere hos meg.

        Her er det hålke og glatt etter underkjølt regn i går, delvis skyet og en minus grad.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har klart den første uka helt greit, har jo hatt litt sug etter røyk men nei nå er det slutt.

        Ja er utrolig mye å spare på å kutte røyken, det kommer godt med skal jeg hilse og si.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg