Noe dere ikke viste om meg. Dag 9

 

 

I dag skal jeg ta for meg noe som ikke er så enkelt i livet og heller aldri har vært enkelt for meg, for jeg har hele livet hatt prestasjonsangst redd for at alt jeg gjør aldri er bra nok å vise fram til andre. Sånn som og spille jeg har vært korps musikker i alle år men har alltid vært så nervøs selv det å gå på korpsøvelse var en kjempestor utfordring, ja nå er det sikkert mange som lurer men når du føler at du ikke kan det du skal spille på den øvelsen og da føler at du ikke strekker til selv om det ikke blir sagt for det er jo det vi har øvelser til for å lære det men jeg skulle kunne det før jeg gikk dit jeg for å få en god følelse.

 

Så hadde du på skolen som jeg følte og veit jeg ikke strakk til eller var flink nok i enkelte fag, jeg har aldri vært så redd som det å levere oppgaver i enkelte fag for jeg viste med meg selv at jeg fikk mange feil. Bare det å måtte levere skrive bøker som det faktisk var hull i mange av arkene grunnet at jeg hadde pusset ut igjen det jeg hadde skrevet, grunnen til det var at jeg syntes det jeg hadde skrevet ikke var riktig eller skrevet pent nok det var mange ganger jeg sa jeg måtte ha ny skrivebok for jeg hadde ikke nok ark til å skrive oppgaven.

 

Foredrag i klassen da prøvede jeg og gjemme meg bort for jeg ville ikke ta plass eller stikke meg ut for det følte jeg meg ikke vert til å gjøre, og mye slike ting som å prate i store forsamlinger er noe jeg ikke gjør til dags dato for jeg har vel ikke noe å tilføye denne verdenen med tenker jeg og holder det for meg selv.

 

Ja det finnes vist mye mer som jeg kan tilføye men da blir dette innlegget veldig langt så det skal jeg la være.

 

Har dere en eller annen for for prestasjonsangst?

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg