Nå om dagen har jeg det ikke bra.

 

 

 

 

Nei jeg har det ikke bra om dagen, hvorfor skal jeg være positiv til livet når alt er grått og trist nesten helt svart om dagen. Føler at ingen setter pris på meg jo det er jo dere som er innom og leser dere setter jo pris på meg, men livet er ikke bare greit hele tiden men da er det jo noen som mener at jeg svart maler litt vel mye.

 

Min selvtillit er helt forsvunnet om dagen, føler meg fullstendig ubrukelig og er redd for at alt jeg gjør ikke er bra nok. Det er i allefall det i mine øyne ikke bra nok det jeg gjør, nå er det tilbake det med prestasjonsangsten min sterkere enn noen gang men det får bare være for hvis det skal sperre meg så hadde det ikke blitt mye innlegg fra meg.

 

Og når alt det setter inn så føler jeg at det jeg gjør ikke er bra nok, å at jeg som person heller ikke er bra nok for noen eller noe sånn er det bare. Da holder jeg meg mest mulig innendørs sånn at ingen ser meg, sånn at ingen ser meg så går jeg ut når det er mørkt ute og på steder som det ikke er noen.

 

De som ikke har erfart dette selv veit ikke hvordan det er for å si det sånn, det kan jo hende de veit det teoretisk men ikke hvordan det fungerer i praksis.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Ja det er veldig vanskelig å ha det slik å ikke kunne gjøre så mye med det.

        Takker for klemmene.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Uff, er så trist du skal ha det slik, ingen burde føle seg slik, du må prøve å gjøre noe kjekt for deg selv, nå når vi ikke behøver å være så redd for corona, ta deg en kaffe på den kaffeen du pleide gå på, mener ikke alle problemene forsvinner, men er jo viktig å se folk, venninna Di, får de henne med deg? Dagene kan være vanskelige nå, men heldigvis kan det snu, klem fra tove

      1. Nei kafe tur på meg blir det ikke det er nedprioritert må spare sånn at jeg kommer meg til tannlegen så fort som mulig, om jeg får med meg venninnen min med på det nei det gjør jeg nok ikke for hun sliter med angst.

        Jeg er ikke redd coronaen for blir jeg smittet så blir jeg det har vært min retorikk når det gjelder det viruset.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Trist at du skal ha det så tungt og ikke føle deg verdifull. Du er jo så flink til og komme deg ut på gåturer og nå som det er lengre lyse dager så vil jeg tro du vil kvikne til litt. Men husk du er bra som du er. Synd du ikke har familie du kan ha kontakt med og få litt støtte fra. Nei livet er ikke en dans på roser til enhver tid,,og med dårlig økonomi så er det jo ikke så mye du får gjort heller. Men sender deg noen gode tanker Aud Marit. Så håper jeg du får en fin tid fremover. Og husk du er fortsatt verdifull og en god støtte for din venninne. Det er gull verdt.🥰

      1. Takk for støttende og gode ord, ja kanskje det blir bedre nå som dagene blir lysere og lengere. Nei de vil ikke ha noe med meg å gjøre, familien med andre ord. Nei livet er ikke så rosen rødt og en dans på roser det kan jeg skrive under på, nei det er ikke mye jeg kan gjøre når Økonomien ikke er så god men det er jo noe som er gratis her i livet å det er å komme seg ut i skog og mark.

        Takk for de gode tankene, det må da rette seg etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Har jeg vært like rik som han Støre så har tannbehandlingen vært betalt, men dessverre er jeg ikke rik. Skulle så gjerne ha hjulpet deg. Husk at du betyr mye for oss som leser bloggen din, og husk at du er helt unik og en flott person. Leit at venninnen din lider av angst, og da får du ikke henne med. Koster jo litt til kaffe og noe å bite i når du skal på kafe. Er ikke bare å ta seg råd til alt.
      Leste i avisen at det har blitt en del gull i dag. Her har tv ikke vært på. Lag deg en så god dag som mulig, og i kveld skal vi følge med på Farmen.
      Klem til deg fra meg.

      1. Nei herre gud dette må jeg ordne opp i selv det med tannlegebehandling så ikke tenk på det. Det er derfor jeg hjelper henne med å handle inn, det er ikke butikken som er problemet hennes men veien opp og ned. Det veit jeg at jeg er for mine lesere. Å nei det å ta seg råd til å gå på kafe skjer ikke før til sommeren.

        Ja det ble tre gull og tre sølv i dag.

        Dagen har da gått sånn passe, været har da vært fint. Ja jeg skal også ha med meg farmen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg. PS hvordan går det med ryggen din.

        1. Det går bedre med ryggen. Litt vanskelig å bøye seg, men tar det rolig med bøyde knær. Mindre smertestillende nå, og tatt masse øvelser som hjelper på. Det fine er at de voldsomme smertene er borte, og at jeg kan snu meg i senga uten at jeg hyler av smerter. Skal våge meg på bytur på fredag. Går nok bra det med tenker jeg. Gleder meg til Farmen i kveld, og se hvilke øvelser de får.. Klem til deg fra meg.

          1. Så bra at du ikke har de ekstreme smertene nå, da går det jo rett vei. Jeg går igjennom byen hver dag for å komme meg ut i naturen, du få kose deg når du er på bytur på fredag.

            Ja jeg gleder meg til farmen i kveld, se hvilken konkurranse og hvem som ryker ut i kveld har mine favoritter til å vinne hele greia.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg