Nå har jeg vært på tur i hele dag, badet og kost meg med gutta.

 

 

 

 

 

Nå er jeg faktisk så sliten at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg, slik er det bare når du har vært ut i solen og badet hele dagen har kost meg glugg i dag. Kom hjem for over 3 timer siden nei det er faktisk 4 timer siden snart, så nå har jeg spist litt mat tok noe lettvint som jeg hadde i kjøleskapet det ble fiskekaker og brun saus og potet måtte jo få i seg noe annet enn bare pølser som jeg spiste på morgenen i dag.

Så det er grunnen til at jeg ikke har vært på bloggen før nå, hadde ikke noen bilder fra sommerland på Bø i Telemark for jeg vil ikke legge ut bilder av guttene for det er ikke min jobb og eksponere dem på nett det får de gjøre selv på sine kanaler mener jeg da.

 

Nå skal jeg snart finne senga her er så sliten etter mye frisk luft og full fart en hel dag, så kommer jeg sterkere tilbake i morgen tror jeg da.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. den var helt fortryllende fin mye sol og varme og glade gutter, vi storkoste oss med mye vannaktiviteter. Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det var fint at dagen har vært vellykket og at du har kost deg med guttene .Ønsker deg en strålende helg Aud Marit.🌻🌻🌻🌻🌻

      1. Ja dagen i går var utrolig fin og vi tre koste oss veldig, men i dag så har jeg vært så sliten vondt i bein og armer men det går så bra jeg er jo vant til det.

        I dag så skinte solen men nå så regner det, håper det blir bedre vær i helgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra du hadde en fin dag. Og selv om du ikke legger ut bilder, det forstår jeg at du ikke gjør, så håper jeg du fikk mange fine som du kan ha og se på selv. 😀
      Ha en fin dag! Klem 🥰

      1. Ja jeg har mange fine bilder fra stedet og guttene er med på alle, så jeg har noe og minnes denne dagen.

        Dagen var fin men jeg kjenner at jeg trenger å lade batteriene for i dag er jeg sliten, har også litt smerter i noen muskler jeg ikke viste at jeg hadde haha.

        Dagen har vært fin selv om været har variert noe veldig, da er det veldig fint inne vær.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg koste meg og det gjorde guttene også, sol, bading og mange gode samtaler det er også veldig koselig og høre hva gutta har gjort og skal gjøre. Fredagen har vært bra har hatt en avslappende dag, i allefall etter klokken 16.00 for da kom regnet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så herlig at dagen i går var flott. Skjønner godt at du var sliten når du kom hjem. Nyt dagen i dag og god helg. ❤️ Klem til deg fra meg.

      1. Takk sliten ja har vært det i dag også, så jeg har gjort minst mulig på mest mulig tid i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg