Nå har jeg vært i vaskekjelleren, ny maskin ja hvordan funker den da?

 

 

 

Nå er klesvasken i gang det var kun den nye maskinen som var ledig, ja ja det gikk jo det også etter hvert jeg hadde aldri brukt den og det tok litt tid å forstå den men det gikk jo det også haha. Sånn er det med slike data vaskemaskiner de er ikke enkle å forstå seg på, å jeg er ikke den smarteste når det gjelder slik teknikk men jeg fikk den til til slutt så nå vasker den i allefall mine klær. Får jo se hvordan det gikk da når den er ferdig, om klærne har den størrelsen de hadde da jeg la dem inn i maskinen haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg