Nå har jeg fått handlet inn det jeg glemte i går.

 

 

 

Jeg kom akkurat hjem etter badeturen min nå, jeg slo to fluer i en smekk for jeg var og handlet inn de to tingene jeg glemte i går. Å det var bra jeg kom på det for jeg var tom for toalettpapir og det glemte jeg i går, og lyspæra røyk og det var det andre jeg glemte i går så det var god jeg fikk gjort det i dag.

 

For i morgen er det meldt regn ja det skal starte i natt med styrtregn, og torden byger men  det ønsker ikke jeg for torden og lyn er ett vær som jeg hater eller skal en si at jeg er pisseredd slikt vær.

 

Badet har jeg gjort i dag også det er så deilig når det er så varmt, men det som er problemet når det er så varmt er at jeg faktisk må dusje i kaldt vann når jeg kommer hjem for å avkjøle meg igjen sånn går nå dagene.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg