Nå er kvelden her jaja da er det vel bare å si god natt.

 

 

 

 

Ja nå er det blitt langt på kveld å det er vel på tide å finne senga etter en lang dag, er trøtt som en gammel strømpe. Har vært ute mye i dag gått meg noen turer, sett på folk som fyker rundt for å handle julegaver jeg skal ikke handle så mange selv. Gutta får noen kroner og sjokolade så blir det noen flaxlodd så er jeg ferdig, alt må bli ferdig til 2 desember for da skal vi treffes før jul.

 

I morgen skal jeg faktisk på kafe og hun jeg skal møte veit jeg kommer, blir jo hyggelig for det er lenge siden jeg har vært på kafe med noen.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
      1. Jeg hadde en kjempefin og koselig kafetur. Det å avslutte spleisen angår er at jeg orket ikke disse vonde kommentarene som kom, de egnet seg ikke på trykk men jeg må jo lese dem. Har grått mye over dem så derfor avsluttet jeg spleisen, og skal heller aldri opprette en ny da får jeg heller ha det som det er.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det er trist å lese at folk oppfører seg på en slik måte at du avsluttet spleisen. Men det finnes mange ondskapsfulle folk, dessverre
          Jeg tenker at det kanskje hadde vært bedre å legge ut disse kommentarene, så kunne leserne dine heller svare. Når de vet at bare du leser de, og blir trist og lei, så har de vel oppnådd det de ville? Bedre å slippe trolla fram i lyset, mener jeg, men det er jo din avgjørelse
          Klem til deg🥰

          1. Ja og psykologen fikk lese de kommentarene i sin helhet og syntes det var fint at jeg hadde lagt dem på spam sånn at jeg slapp å lese dem alle, han mente som meg at jeg burde avslutte spleisen så jeg gjorde det hos han. Så de kommentarene som kommer fra disse personene går direkte i spam så jeg slipper å lese dem.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    1. det var fint du koste deg på kafe,er det en person du kunne hatt mer omgang med?Forstår du er ensom.Ang sleis,er det dumt personene med de kommentarene skal få viljen sin,men,du fikk heldigvis inn en del,ha en fin dag,klem fra

      1. Ja det er det, skal en tur sammen med henne om ei uke. Ja det er jo dumt men jeg og psykologen mente det var for det beste, og jeg har bestemt meg at dette var min siste spleis orker ikke mer pes.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjekt med kafetur og at det var trivelig. Var også på kafetur og salaten var god. Dumt med sånne stygge kommentarer. Forstår godt at du valgte å avslutte Spleisen. Dessverre er det alltid noen som må ty til tastaturet å lire av seg. Klem til deg fra meg.

      1. Kjempe trivelig var det, vi skal en tur til uka også. Jeg og psykologen ble enig om at det var best, han hjalp meg også at alle kommentarer fra disse blir sent rett på spam bøtta da ser jeg dem ikke og behøver ikke lese dem.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg