Nå er det kvelden før kvelden å det er tid for å la julefreden senke seg, er det noe man mangler så er faktisk butikkene åpne i morgen.

 

 

 

 

I kveld er det normalt å finne fram eller ta inn juletreet og pynte det, i år er det mange som allerede hatt det inne lenge. Jeg skal koke meg surkål i dag så jeg får den tradisjonelle julelukten inn i huset, så er det bare å sette seg ned å se på tv med han hovmesteren som skal snuble julen inn det er noe jeg har måttet ha med meg i alle år.

 

Å så er det noen som finner ut at de mangler noe til feiringen i morgen, ja butikkene er åpne i morgen også å det er bra for de som i morgen må løpe til kjøpesentrene for å kjøpe julegavene hvis det er mange der inne bruk munnbind slik at dere får en smittefri jul.

 

Jeg har ingen planer om å handle noe i morgen, men dukker det opp noe så får jeg se om det er noe som er veldig viktig. Er det ikke det så går jeg ikke i butikken for å ha noe som ikke er viktig for at jeg kan få en god jul, så da blir det en roligere julaften å man kan ta dagen som den kommer.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig fin lillejulaften.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

19 kommentarer
    1. Bra at du minner meg på om at det er lille julaften, og grevinnen og hovmesteren på tv. Må ha det med meg, men er redd for at jeg sovner. Har sovet elendig i to siste netter. Sånn er det bare. Tenkte å vippse litt til deg men jeg har ikke mobilnummeret. Går ikke an å søke på 1881 lenger uten at man må betale 49 kr pr måned for å bruke appen. Prøvde å søke men det gikk ikke. Om du sender mobilnr på e post så får jeg vippset litt til deg.
      Var på kirkegården i dag å tente lys. Den er i byen. Da måtte man kjøre. Gikk bra det. Nå skal jeg sove litt slik at jeg føler meg som menneske og ikke en som går på autopilot. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg må ha med meg grevinnen og hovmesteren jeg også, jeg har sovet en del på dagen i dag får ikke håpe det ødelegger for nattesøvnen da.

        Du hadde ikke funnet nummeret mitt på 1881 heller for jeg ville ikke føre opp nummeret mitt der, men må man betale for å bruke den tjenesten nå?
        Jeg har fått noen som tenner lys for meg på graven til min mor i morgen.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Har vipset til deg en julegave! Den kan du gjøre med hva du selv vil. Har sovet litt, men er blitt tett i brystet og tung i pusten.Mye slim i halsen. Men har ikke feber. Ser på NRK og går snart i dusjen. Kommer til å slokne når jeg legger meg. Kos deg mye og klem.🥰

      1. Tusen takk for den fine julegaven, blir nok å spare den for det kan komme godt med på ny året. Godt du fikk sove litt, synd at du har blitt tett i brystet og tungpustet godt du ikke har feber da. Håper du får sove godt i natt sånn at i alle fall dagen blir fin i morgen. Jeg skal kose meg mye.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Kjære Aud-Marit.
      Alle gode ønsker om en velsignet julehelg til deg!
      Koronafri kjempeklem fra meg. 😊 💖

      1. Jeg ønsker deg også en kjempefin og fredelig julehelg, jeg skulle sende deg ett julekort i god tid før jul men så ble det så mye jeg måtte forberede til jul at jeg rett og slett glemte det. Det kommer i mellom jula da har jeg fått skrevet det ferdig å få sendt det.

        Kjempe juleklem fra meg til deg.

          1. Jeg skal ikke stresse mer nå, er ferdig med det jeg skal til jul. Sender det på mandag så får du det kanskje til nyttår, er bare ett kort som kommer bedre sent enn aldri har jeg lært.

            Jeg skal bare kose meg fra nå og til mandag, har laget meg julestrømpe av den fine adventskalenderen jeg fikk fra deg med mye godt i å se mye på tv i morgen.

            Stor juleklem fra meg til deg.

    4. Det er så godt å se at du har pyntet til jul, og koser deg.
      Håper at du får noen fine dager. God jul og godt nytt år til deg 🎄🌟
      Om du sender telefonnummeret ditt til meg på mail, så vippser jeg en liten slant til deg 🙂

      1. Så ble det veldig koselig også, jeg skal virkelig kose meg.

        Dette blir nok en veldig fin helg, ønsker deg en god og fredelig jul og ett godt nytt år til deg og dine.

        Har sendt deg en mail.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ønsker deg å dine en riktig god jul. Ja det er kjempe godt å kunne senke skuldrene å bare kose seg, det som er glemt er glemt å da var det vel ikke så viktig heller.

        Klem fra meg til deg.

    5. Ønsker deg en god julehelg, kos deg med mat og gjerne tv? Her venter jeg 8 gjester, er liiittt stressa, men ser julestjerne nå, klem fra her🎄

      1. Ønsker deg en riktig fin og god julaften, du må ikke stresse for mye godt å lese at du tok deg tid til å se på reisen til julestjernen. Husk å kos deg med de du får besøk av, å ikke bli for sliten sånn at du bare blir trøtt og sliten.

        Jeg skal kose meg med tv og god mat, måtte ut og kjøpe meg noen poteter for det var jeg tom for. Fant det ikke ut før jeg skulle finne fram julematen min, sånn er det noen ganger men jeg har kokt meg en kjele surkål så jeg hadde jo ikke trengt poteter da men det er så godt.

        Klem fra meg til deg.

    6. Venter fire julegjester, og jeg stresser ikke. Middagen passer seg selv i grillen, og potetene+surkål varmes opp. De har sånn ferdig skrellet potet. Lager til saus. Da er det ferdig. Vært på kirkegården å tent lys på grava til mine foreldre + besteforeldre. For første gang slapp vi å ta med spade. God og velsignet jul til deg. Stor juleklem til deg fra meg.

      1. Her tar jeg det som det kommer middagen er fortært, mett som bare det så det skal bli bra med en fiske middag i morgen. Ja da blir det torsk må vente med pakkene for jeg orker ikke enda.

        Ønsker deg og dine en fredfull julehøytid.

        Stor juleklem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg