Langfredagen har forløpt ganske så stille å rolig.

 

 

 

 

Denne dagen har jammen vært lang men fin ja været har vært veldig fint, og det var jammen godt for da fikk jeg gått meg en lang og god tur noe som ikke har vært så veldig aktuelt den siste uka.

 

Dagen startet som den pleier med frokost og blogglesing, ja med kaffe også da var det bare å kose seg med bloggene som jeg pleier å lese hver dag.

 

Så bar det ut på tur jeg gikk langs ved elva her i byen, den heter Nummedals Lågen den elva var veldig fint i dag. Jeg gleder meg til å begynne å bade i den igjen, så nå er det bare å vente litt til så blir det en dukkert.

 

 

Ja dette er veien bort til badeplassen som jeg pleier å bruke, det er en plass som jeg pleier å være alene om å bruke å bade da. Utenom i fjor da for da var det veldig mye huggorm der, pleier også å være mye ender der også men det er det bare en sjarm ved det da.

 

 

Så ringte venninnen min da jeg var på tur hjem så da gikk jeg opp til henne, hun trengte noe i butikken så da gikk jeg opp i butikken for henne for nærbutikken der oppe er blitt en slik søndagsåpen butikk. Så da fikk jeg handlet inn for henne, så ble det en kaffekopp og en del skravling som alltid er godt for det har ikke vært mange å prate med i påsken.

 

Gleder meg til påsken er ferdig og hverdagen starter igjen,  for da har jeg litt flere folk å prate med i løpet av uka.

 

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg helt bort, så lag dere en kjempefin kveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
    1. Godt at været var fint i dag.😊Mye koseligere å gå på tur da.🤗 Ha en riktig fin kveld!🐥🐣💛

      1. Ja det var kjempefint vær og varmt var det også, ja som du sier så er det mye koseligere å gå tur når det er fint vær enn det har vært fram til i dag for da har det regnet og sluddet om hverandre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er så mye mer givende å gå tur når det er finvær, nå skal jeg gjøre meg klar til en tur først en tur til butikken for å pante noen flasker og kanskje handle litt så blir det tur i dag også. Må jo benytte muligheten for en liten handlings i dag sånn at jeg har litt i hus til helga, og gjøre litt plass på kjøkkenet ved å fjerne de tre bæreposene med flaskene.

        Ja de tre siste dagene av påsken håper jeg blir like fine som i går, for da var det rett og slett fint.

        Ønsker deg og dine en kjempefin fortsettelse av påsken.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg