I dag har det vært blandet vær.

 

 

 

Det har vært fire årstider på en dag i dag, sol, regn, snø og hagel store hagel kuler kom ned fra himmelen det gjorde vondt å få dem i hodet. Men det er vel noe vi må venne oss til, det å ha alle fire årstidene på en dag.

 

 

Jeg er redd jeg rev ned mitt nye meg i innlegget på formiddagen i dag, var ikke helt meningen å trå noen på tærne men jeg skrev som sant var og ærlighet varer lengst.

 

Har vært på tur i dag også og gjort det jeg pleier fant tre flasker, ikke mange men jeg orket ikke å gå ute når det haglet på det verste da gikk jeg inn på senteret og satt på en benk der inne til det sluttet.

 

Her blir fredags kosen nudelsuppe blir ingen taco her for å si det sånn.

 

Nå er det fotball på tv toppserien og dere som ikke veit hva det er så er det jente fotball Lyn mot Lillestrøm på tv2 sport1.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Håper du får en god dag,en ting jeg ikke har noe med og ikke forstår,hvordan kan du ha så mye regninger du betaler selv,du er jo under forvalting?du sier du har brukt alle sparepengene,du fikk jo en hel del igjen på skatten og,pluss mange tusen du har spart på røykeslutt?Ser jeg har vipsa deg en del tilsammen,men blir vi lurte,🤔

      1. Dagen blir nok bra den. Nei jeg lurer ingen, jeg måtte ha rørlegger her for det var en vannrør på badet som det sprutet vann fra og sånn kunne jeg ikke ha det. Rørlegger og bytte av rør er ikke gratis det kostet meg 7000 kroner, og der gikk det jeg hadde spart pluss litt til. En ting til jeg har da ikke bedt om noen verdens ting i dette innlegget så jeg tror nok jeg er innafor og skrive som jeg gjorde.

        Ønsker deg en fin fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei ❤️
      Så trist at du har måttet bruke alle pengene du hadde spart til tur, på rørlegger. Men kan du ikke bruke pengene på forvaltningskontoen til slike ekstra utgifter? Jeg husker at du fortalte at du hadde mange tusen (sparepenger) på forvaltningskontoen, og det er vel uforutsette utgifter de pengene skal gå til? Kanskje du kan ta et møte med forvalteren din angående dette, for å høre om du ikke ikke kan få refundert rørlegerutgiftene, fra forvaltningskontoen?

      Ønsker deg en fin lørdag videre – stå på og ikke gi opp sparing til tur, selv om det er noen skjær i sjøen akkurat nå ❤️
      Klem

      1. Ja det var trist, jeg starter på nytt å spare jeg jeg gir meg ikke selv om dette skjedde. Den forvaltningskontoen styrer jeg ikke selv, jeg fikk nei denne gangen jeg fikk beskjed om at jeg måtte si i fra ett par dager før jeg trengte dem og ettersom jeg allerede hadde betalt så kunne jeg ikke få i etterkant.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det er svindyrt med rørlegger. Synd at sparepengene gikk til det. Noen ganger skjer det et eller annet. For noen år siden under julebaksten slutta stekovnen å fungere. Måtte ha en ny, og den eneste som de hadde inne var svindyr. Heldigvis at jeg hadde spart. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er dyrt med rørlegger, det er jo nå å bare fortsette og spare enda hardere. Ha ett strammere budsjett enn det jeg hadde, ikke bruke penger på annet enn mat og de utgiftene som kommer på.

        Ja det husker jeg du skrev om stekovnen som streika midt under julebaksten, det er dyrt med mye elektrisk utstyr.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg