Hipp hurra i morgen er det hverdag igjen.

 

 

 

 

I morgen er det hverdag den første uka i ett nytt år, blir den så veldig anderledes enn det som var før jul ikke veit jeg. Er den første uken i det nye året og min jobb med å finne meg selv starter nå, eller rettere sakt fra i morgen blir en lang jobb som jeg skal skrive litt om senere og har skrevet før. Jeg skal skrive om det som skjer når det skjer og hva jeg har oppnådd, om det så er ett lite skritt for dere så kan det være ett stort for meg hvis jeg oppnår å kunne reise på en impuls tur noen steder om det så er en tur på 1 mil som ikke er planlagt fra a til å som alt jeg gjør nå må være.

 

Bare det å skrive handleliste er en planlegging som ligger bak, bruker jo hele helgen på å kunne få den ned på papiret som jeg kan ha med meg til butikken med priser og alt ikke bare hva jeg trenger.

 

Jeg har mange sperrer som må brytes for å komme dit jeg vil, men den jobben er det verdt å ta for min del. Ja når du bruker tre dager for å planlegge en tur i butikken så har jeg mye å jobbe med, for det er mye konsekvens tenkning i alt jeg skal gjøre både på det personlige plan og sosialt plan.

 

 

Nå skal jeg ut på tur for å få hodet mitt på plass, og ikke ha så mange rare tanker som svirrer så er det greit å ta på ett par sko og komme seg ut og lufte ut noen av de tankene så det blir plass til flere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt å komme ut å klarne noen tanker. Hos meg er det masse vind og guffent vær. Tenker at du får skrive akkurat som du vil, og ja ting må noen ganger planlegges. Handlelappen ligger klar her. Skriver opp etterhvert som jeg ser at noe mangler, eller en ting som er på tilbud. Skriver opp beløpet på kassalappen i en bok for å få ned matbudjettet.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempegodt å komme meg ut på tur og klarne tankene. Her er det så glatt at man måtte ha tankene på å klare å holde seg på beina, var veldig sliten etter den turen så det ble en tur på sofaen etter middagen.

        Jeg skal skrive om mine framskritt på det å finne igjen gamle meg som kunne gjøre ting på impuls og ikke bare måtte bruke dager på å planlegge alt jeg skal på den turen bare gjøre det.

        Jeg skal skrive opp hva hver enkelt ting jeg kjøper koster for da veit jeg det til neste gang jeg skal handle, for da kan jeg regne ut hva den handelen koster til en hver tid. Slik er det jeg lever med alt jeg gjør, det er det jeg har tenkt å bryte litt opp i, ikke når det gjelder handlingen min men alt annet behøver ikke være like detaljestyrt hele tiden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg