Her på Kongsberg har Hansemann vært snill foreløpig.

 

 

 

Ja han Hansemann har vært snill her i byen frem til nå, elva har gått litt over sine bredder noen steder men behøver ikke gå akkurat der når det er slik.  Er bare det at det er på de plassene jeg pleier å finne mest flasker så litt synd akkurat det da, får bare håpe det ikke blir noe mer regn men det er vel å tro på julenissen.

 

Får ikke gjort noe med selv  om jeg skulle ønske det for å få endene til å møtes så må jeg finne noen flasker hver dag. Regnet har jo spolert det, men det blir vel en bedring i været for det har vært veldig vått det som kommer ned fra himmelen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Er trasig med det været dere har. Håper det blir opphold, sol og varmt hos deg også. Klem til deg fra meg.

      1. Sånn som det ser ut nå så får vi bra vær i morgen og på fredag så skal det sette i gang igjen på lørdag, ønsker meg litt opphold i regnet bare sol det er bare en bonus sånn det er nå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Han Hans har vært relativt snill her i Trondheim også, men i går ble den ene tunellen på E6 nordover stengt.

      Det har regnet ja, og det har liksom ikke vært måte på, men her vi bor har vi ikke merket så mye til skader etter han Hans.

      Ønsker deg en superfin tirsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Her går Nummedalslågen stor og hissig, her hvor jeg bor høyt over elva så kommer den hit opp så ligger hele by sentrum under vann så det får vi håpe vi slipper. Hadde for noen år siden storflom og da var byen delt i to.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Når vi ser tragiske “hans”-opplevelser og skader så tror jeg vi bare skal være glade for at det ikke rammer oss selv – tenk de kostnader de får ved disse skadene – og da tenker jeg at de flaskene du finner til en verdi av kr 30 betyr ingenting i forhold til de som mister alt…. ønsker deg en fin kveld 🙂

      1. Ja det er tragisk men de som mister alt har nok en god forsikring og de får jo igjen på forsikringen, de tomflaskene jeg ikke finner får jeg ikke igjen på forsikring sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Jeg skjønner at du gjerne vil finne flaskene dine og trenger de kronene men dette dreier seg om noe større for å si det sånn.Jeg bor i Gran og den uroen,fortvilelsen og usikkerheten det er å være redd hjemmet ditt skal bli rasert er noe annet.Et hjem er mye mer enn forsikringspenger også,det dreier seg ikke bare om det.Vi her i innlandet er ikke vant til sånne situasjoner så det som skjer nå er helt surrealistisk.Håper ting roer seg og at det ikke går liv hverken her eller andre steder.Ønsker deg en fin dag.

      1. Jeg har full forståelse for dere som sitter midt oppi det, med tanke på flom og ras faren ønsker selvfølgelig at situasjonen skal roe seg hos dere og resten av de rammede områdene og at alle kommer igjennom det med livet i behold.

        Ønsker deg en så fin dag det er mulig å ha.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg