Har vært på en fin tur i finværet.

 

 

 

Gikk en fin morgentur som ble i lengste laget, kom hjem for en halvtime siden fant to tomme bokser som ble fire kroner  så da mangler jeg 38 kroner på å få kjøpt brød og pålegg men det får bare gå. Kan jo hende jeg finner flere når jeg skal ut å gå litt senere, så da er det bare å krysse fingrene for det.

PS skriver ikke dette for å klage måtte bare få ut litt frustrasjon sånn er det bare.

Det var så fint å være ute i det fine været, fant en benk i parken som jeg la ned ett sitteunderlag av ull. Satt der i fred og ro å så utover elva og åsen, det var ett nydelig syn i solen som skinte ned i elvas dyp.

 

Skal ut en tur før jeg setter meg til tv med en halv grandis og kose meg med gullrekka på NRK, det blir godt med litt mat etter hvert venter til i kveld.

 

 

Lag dere en fin ettermiddag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg