Godt at det er blitt sene kvelden.

 

 

 

Ja nå er det sene kvelden men jeg har ikke planer om å gå til sengs enda, jeg skal en tur ut å gå for det har jeg egentlig ikke gått så veldig lang tur i dag. Så da må jeg ta det igjen nå jeg skal ikke gå langt for det gidder jeg ikke, ja jeg er litt lat ja i alle fall på kvelden.

 

Tenkte jeg ville gi dere en liten oppdatering, den ble nok ikke store spenningen i dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Skulle vært i nærheten, da hadde jeg hatt noen å gå tur i lag med.
      Ha ei god natt.
      Håper du får sove godt.
      (Det spørs om jeg gjør det. Sovna i ettermiddag, og blei vekka da gubben kom hjem kl 20.30. Så……. 🙂
      Vi høres 🙂

      1. Det hadde vært koselig å hatt noen å gå tur med, ja jeg får håpe jeg får sove godt i natt og ønsker du også får sove godt i natt.

        Ja da får en håpe du får noen timer på øye når du legger deg.

        Vi blogges pleier jeg og si.

        Klem fra meg til deg.

    2. Liker ikke å gå ute når det er mørkt, det er så mye elg på mine trakter. Vil ikke møte en stor flokk. Håper du fikk en fin kveldstur og at du får sove godt i natt. Jeg skal snart i seng å telle sauer så kanskje får jeg sove til natta. En riktig god natt og sov godt. Klem fra nord.🥰

      1. Jeg liker det best når det er mørkt for da er jeg ikke så synlig, er ikke så mye elg og annen vilt akkurat her jeg bor for det er ca 5 minutter gange ned til bykjernen.

        Ja kveldsturen var veldig fin, gikk ikke så veldig langt og nå er jeg så trøtt at jeg holder på å stupe.

        Ønsker deg en riktig god natt og håper du får en hel natt med søvn for det fortjener du, er slitsomt og sove for lite om natten der snakker jeg av erfaring.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg