God morgen, fin dag i dag også varmt men ellers bra.

 

 

 

Har en veldig fin dag i dag det er jo fredag og snart helg, blir godt med noen fine sommer dager nå og så er det jo sommerferie start for skolebarna over hele landet. Men først og fremst er det jo helg benytt den fine dagen til å gjøre mye kos ute i naturen og på badestrendene, ikke bare sitte inne foran skjermene deres er så mye fint som man kan oppleve nå som ferien starter for mange. Jeg har evig ferie så jeg veit ikke hva det vil si at det er godt med ferie, det jeg gjør er og ta dagene som de kommer er jo ikke noe annet å gjøre enn det.

 

Ikke ta bussen alle sammen da så det blir for stor trengsel på bussen for vi må fortsatt holde oss til smitterestriksjonene som vi har her i landet og alle andre land, for meg er ikke det så vanskelig for jeg er ikke på steder der det er altfor mye folk samlet på ett sted. I dag skal jeg ut å gå mine faste turer og skal snart ut på første tur nå, den blir ikke lang for her må en følge hva kroppen orker så en ikke ødelegger hele dagen etter en tur.

 

 

Kan jo hende senere i dag at jeg går bort på min faste badeplass langs med elva her i byen, der er det mye skygge og ikke strøm i elva lite folk er det også storsett bare jeg som pleier å være der så ingen trengsel der nei.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg