En kveld med håndball og sommerhytta på tv, har også hatt en sånn passe bra dag.

 

 

 

Ja nå ser jeg på semifinalen i Rema 1000 ligaen for herrer mellom Drammen og Kolstad i  håndball, snart er det andre omgang og Kolstad leder med 20 mot Drammens 15 mål til pause kampen går på tv2 sport 2 hvis noen lurer.

 

Så blir det sommerhytta klokken 20.00 på tv2 direkte som det heter nå, jeg syntes det er ett fint program og veldig fint sted ved den svenske skjærgården. Det er min mening noen mener det var kjedelige omgivelser det syntes ikke jeg.

 

Så litt om dagen i dag og den startet vondt ja hadde store smerter i kroppen, men skal vel ikke klage på det for legen og fysioterapauten mener de smertene sitter i mitt hode. Ja da gjør det vel det har leddgikt og sjøgrens syndrom, men de smertene sitter jo bare i hodet fikk jeg beskjed om jeg spurt da at jeg kjenner vel kroppen min bedre enn dem og så gikk jeg bare.

 

Har vært på en kort og en lengre tur i dag,  fant noen flasker som vanlig ikke mange men bra nok for meg.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Den kampen var helt borte for meg. Jeg er jo en Kolstadfan ⚽ Synes det er moro å følge med laget. Ble slik at jeg så Dagsrevyen på NRK.

      Jeg henter sånn inspirasjon av å se sommerhytta til ting mannen min og jeg kan gjøre på hytta vår 😊

      Ønsker deg en superfin onsdags kveld ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. De skal spille igjen på mandag på tv2 sport2 klokken 18.10, ja det er moro og følge Kolstad det har jeg gjort lenge.

        Ja det også selv om jeg ikke har hytte selv, syntes det er moro og se hvor flinke de blir framover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja,kjekt å se sommerhytta,var vel en av de som syntes området hytta stod på var veldig kjedelig,men det kommer seg,ha en fin dag,her skinner sola men er kaldt,klem

      1. Det er ett av vårens eventyr å se det programmet, ja det var kanskje det men jeg personlig elsker omgivelsene utenom akkurat tomta hytta står på er jo nytt og ikke anlagt noe grønt område enda.

        Ønsker deg en kjempe fin dag, her er det skyet og på morgenen så snødde det og det er kjølig.

        Klem fra meg til deg.

    3. Selvsagt kan smertene «sitte i hodet» men det betyr jo ikke at det ikke er vondt!
      Teit påstand fra lege og fysio..
      Nervesmerter er f.eks. helt grusomt, men skyldes ikke annet enn at en nerve er irritert og dermed sender smertesignal selv om ikke noe egentlig er galt.
      De burde heller fokusere på å lære deg metoder for håndtere smertene og/eller lette dem.

      1. Ingen hjelp å få så det er bare å leve med, sånn er det bare dempe de verste smertene med paracet og bite tennene sammen.

        Ja nervesmerter er utrolig vondt det kan jeg skrive under på, det er etter operasjonen av håndleddsbruddet så det er en stund jeg har gått sånn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg