Det er så varmt at jeg har vært å badet i dag, kikket også etter boka til kokkejævel.

 

 

 

Ja før jeg gikk for å bade så var jeg innom de to bokhandlene vi har i byen her men jeg fant ingen bøker av kokkejævel, den ene hadde fått inn to i går den andre så veit jeg ikke men de er tomme iallefall fant ingen i hyllene deres så da hadde vel de også bare fått inn to som den andre hadde fått inn. Så det var ikke så mye å finne så en får håpe det kommer inn flere etterhvert.

 

Så var jeg oppe og besøkte venninnen min vi drakk kaffe og skravlet som vi pleier, gikk i butikken for henne jeg fikk hundre kroner for å handle for henne og slik så fikk jeg handlet inn det mest nødvendige til helgen.

 

Gikk hjem med varene og slappet av litt før jeg gikk på min lille hemmelige badeplass langs Numedals Lågen, det er så varmt at det faktisk var veldig forfriskende å slenge seg uti vannet.

 

Nå skal jeg lage meg litt varm kveldskos/ middag i kveld blir det kyllinglår klubber som skal i steikovnen en tur, gleder meg til det måltidet for nå er jeg faktisk sulten å så skal jeg se på tv i kveld veit ikke hva som går på tv i kveld men det får være det samme jeg finner nok noe som jeg blir sittende å se på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
      1. Det var helt vidunderlig med kylling. Det har vel gått noen der også her var jeg innom to bokhandlere og den en hadde bare fått inn to bøker og på den andre veit jeg ikke hvor mange de hadde fått inn men det var ingen igjen i hyllene.

    1. Deilig med bad…jeg har også badet i idag! God middag hos deg..Har ikke vært i byen nå så vet ikke om boka er her hos oss. Skal sjekke til uka. Klem…

      1. Ja det var kjempe deilig å få avkjølt seg litt. Middagen var veldig god. Var en tur nede i byen i dag også å så måtte jeg se om de hadde igjen noen å det så det dårlig ut med men de hadde jo bare fått inn to så dem hadde blitt utsolgt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg