Deilig sommer her i dag også, har jo gått en tur men kroppen funker ikke som den skal i dag.

 

 

 

Jeg skal ikke klage på smertene mine i dag ikke annet enn at de er helt forferdelige, håper ingen ser på det som sutring og klaging for det er ikke slik ment. De dagene som faktisk smertene styrer dagen min så er det vel greit å nevne dem, på bloggen min så skriver jeg om min hverdag på godt og vondt å i dag så er det smertene som har hovedrollen i mitt liv.

 

Har da vært på en kort tur opp til venninnen min og handlet for henne, og da jeg var på tur hjem så kjente jeg plutselig ikke beina mine men de var jo der det så jeg haha. Jeg veit hva det er men det er veldig plagsomt å ha det slik, for 2 år siden fikk jeg diagnosen pollynevropati håper jeg skreiv det riktig er ikke sikker.  Det er en nevrologisk sykdom jeg kaller den bare for 6 meter grønn overledning haha, må jo ha litt galgenhumor på den og andre diagnoser jeg har for ellers så hadde jeg blitt gal av å ha det sånn.

 

Har ikke en gang orket å gå ned til elva for å bade en gang i dag, men kanskje ikke så rart når det tar en time å gå ditt som jeg pleier å bade å i denne steikvarmen vi har i dag så er det ikke noe godt å gå fram å tilbake dit. Så det blir en kald dusj i dag for å avkjøle meg, for jeg verken klarer eller orker ikke gå så langt i denne varmen i dag.

Skal vel ikke klage på varmen for snart kommer regnet hit også er meldt regn, torden og sol på mandag og resten av neste uke skal bli litt godt. Vi slipper ikke unna litt dårlig vær her sørpå heller, men dere nordpå kan jo da glede dere for da får dere sommeren melder dem i allefall.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg