Dagen i dag hvor har det blitt av den.

 

 

 

 

 

Selv om det har regnet både loddrett og vannrett i nesten i hele dag, men dagen har løpt fra meg uansett. Har hatt litt mye smerter i dag både fysiske og psykiske, og det er ikke noe jeg hadde lyst til å plage dere med i dag. Men det er på slike dager jeg har pleid å skrive mest men i dag har jeg faktisk nedprioritert bloggen, det har kanskje vært dumt men jeg har faktisk ikke funnet noe å skrive om som er positivt som jeg fikk beskjed om i en kommentar som aldri så dagslys på min blogg. Da fant jeg ut at i dag så har jeg ikke hatt noe positivt å skrive om så da lar jeg heller være å skrive da, men det er siste gangen det skjer det er min blogg og jeg som bestemmer hva som blir publisert på bloggen min også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg