Dagen i dag den kom å den gikk.

 

 

 

Har vært en fin men kjølig dag i dag, har vært på tur ikke i skog og mark jeg gikk gatelangs for å finne tomflasker. Har måttet gjort det i dag sånn at jeg har noen kroner ekstra, for jeg skal ha samvær med min eldste gutt på fredag og da må jeg stå for alt økonomisk. Jeg gleder meg utrolig mye til fredagen ikke noe i veien for det, for meg er gutta alt for meg og vil dem  alt godt så vi skal kose oss.

 

Skriver ikke dette for at noen skal syntes synd i meg men det er det ikke, jeg måtte bare få det ut av systemet.

 

 

Har også vært hos venninnen min og hjulpet henne så hun fikk handlet inn det hun trengte, og vi satt også å skravlet over en kopp kaffe eller to å det var faktisk deilig å få ut litt av det jeg trengte å snakke om å få noen tips av ei som har levd en god stund lenger enn meg.

 

I kveld er det farmen å det skal jeg se for i dag skal det velges første kjempe.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Farmen så jeg. Ordfører til første kjempe. Vet at han ikke tar gjenvalg som ordfører igjen. Håper du fant tomflasker og får en topp kosedag i morgen med sønnen.
      Var hos legen tirsdag. Får time på sykehuset, jeg skal få tillaget støtte for hånden. Tar nok tid før man får time. Fikk influensavaksinen med det samme. 250 kr for den. Klem til deg fra meg.

      1. Ja han fikk viljen sin han ordføreren, så han stiller ikke til gjenvalg. Jeg fant noen så det ble 30 kroner ut av dem, vi skal ha en fin og koselig dag vi to i morgen.

        Blir vel greit å få en støtte til den hånden, i helse Norge tar det tid om dagen må smøre seg med tålmodighet for ventelistene er jo lange som ett vondt år.

        Å gud koster det så mye for den vaksinen da hopper jeg glatt over den i år, pleier å ta den hvert år men er den blitt så dyr så tar jeg meg ikke råd til den i år.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg