Angsten gnager meg opp føles det som.

 

 

 

I dag så har jeg sittet og tenkt mye om mye, ja det ble så mye tenking at jeg  blir helt utslitt. Jeg føler nå at jeg  er en belastning for folk rundt meg, og ikke minst så belaster jeg helsevesenet  bare for at jeg var så dum at jeg sklei og falt å skadet meg. Jeg fant en lykke i dag at jeg klarte jeg og bytte bukse, det gjorde vondt i armen men det får bare gå sin gang jeg klarte det.

 

Men så er det det at jeg  ikke føler at jeg noe spesielt  og at jeg er god nok enda jeg veit at jeg er det, angsten river og sliter meg i alle retninger  er redd for alt og ingenting å gråter for ingenting også  kan sitte rett opp og ned i godstolen å plutselig renner tårene i strie strømmer uten grunn.

 

Nå får jeg bare håpe at det regnet som er meldt ikke kommer så kraftig som det er meldt, men det ser stygt ut så nå blir det bare hålke igjen så faen ta sier jeg bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Tusen takk det trenger jeg i kveld, har også med den kaninen jeg fikk i gave av deg da jeg vant navnekonkurransen til el-sparkesykkelen den er med i sofaen når jeg legger meg for kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Skjønner deg så innmari godt, men du vet AudMarit – at du er ingen belastning for andre! De som hjelper deg gjør det fordi de liker deg. Helsevesenet hjelper den som skader seg – og du gjorde ikke det med vilje, vet du! De hjelper uansett om det var sånn også! Nå skal du ta imot hjelpa som kommer, min venn – tørk tårene litt, og ta imot en god klem <3

      1. Det følelsen er der uansett, jeg liker best å hjelpe alle andre og ikke motsatt. Men jeg trenger den hjelpen selv og det følelsen er ikke enkel å håndtere. Ja helsevesenet skal hjelpe uansett hvordan skaden har skjedd men jeg liker ikke å ta for mye plass, ja jeg skal ta i mot den hjelpen jeg kan få eller som jeg ber om selv og da blir det ikke ofte.

        Tårene er borte nå for nå har jeg sett noe på tv som jeg måtte flire av, klemmen er tatt imot med glede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er en app som heter “Tankevirus”, jeg lasta den ned, først var det en sånn spørsmålrunde hvor en kan teste sitt psykologiske immunforsvar. Så er det en del filmsnutter, men jeg må jo bare innrømme at jeg ikke har sett på dem. Så er dt 20 tips på 20 dager. Appen er gratis, og” innholdet er skreddersydd for at du skal få det bedre med deg selv og gruble mindre”, står det.
      Kunne det være noe for deg? Klem , og hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg ha hjulpet deg! God helg!

      1. Jeg skal titte litt på den og teste den ut, for jeg er åpen for alt for å ha det sånn at jeg sitter slik og grubler og tenker så mye.

        Det hadde vært koselig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og er riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg hater som deg å ta i mot hjelp. Da jeg var på treningsleiren var det et av temaene som ble tatt opp i samtaler med meg. En terapeut spurte meg da om jeg ville ha hjulpet en annen i samme situasjon. Altså i ditt tilfelle; Ville du ha hjulpet en nabo eller bekjent som hadde brukket armen og trengte hjelp?
      Det ville du selvsagt ha gjort, og like selvsagt er det for de som hjelper deg,

      Og til det med å ta for stor plass, jeg tror jeg har skrevet det til deg før men en god ting kan ikke sies for ofte. Aud Marit, du tar heller for liten plass. Du ønsker jo nesten å være usynlig.
      I helsesektoren er ikke et håndleddsbrudd noe som tar stor plass, samme om du nå føler at du har løpt ned dørene der den siste uka. Ta i mot den hjelpa du får med glede. Er det noen som trenger å bli dulla litt med så er det deg.

      1. Ja det er en selvfølge at jeg hadde hjulpet en nabo eller bekjent som hadde brukket armen, den personen hadde ikke behøvd å spørre om jeg kunne hjelpe jeg hadde gjort det uansett. Men når det gjelder å spørre om hjelp når det gjelder meg selv sitter langt inne, jeg gjør ikke det før jeg er pokka nødt til det.

        Jeg ønsker faktisk ikke være så synlig at det gjør noe, og ja jeg føler at jeg har flydd ned dørene der den siste uka men med de smertene så var det nødvendig.

        Dette er en prosess som jeg kan bruke for å ta litt mer plass og ta imot hjelp med glede.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg