Håper det ikke blir så vanskelig som jeg har fått inntrykk av at det er.

 

 

Dette blir spennende jeg fikk mail nå når det gjelder denne flyttinga til ny blogg, gleder meg men jeg har lest alt dette som folk syntes er vanskelig, håper ikke det er så vanskelig som folk sier for da kommer denne hjernedøde kjæringa her til å få store vansker for teknologi er noe jeg ikke forstår meg på. Det vil i alle fall ta meg ekstremt lang tid til å forstå det og slik er det med alt som er nytt på den fronten.

 

Så jeg får bare håpe at dere alle har tålmodighet med at det kan bli mye tull i starten, men det skjer vel ikke før i morgen eller på mandag jeg vet ikke om disse folkene på Egmont jobber i helgen. Skulle ønske det slik at jeg kommer over i morgen slik at jeg får to dager på og finne ut hvordan jeg får publisert innleggene mine men jeg er fortsatt på den gamle så jeg får se, dumt å ta sorgene på forskudd men jeg har hørt mye om hvor vanskelig det er og jeg er jo sånn av natur at da er det vel så veldig vanskelig som folk sier.

 

Men nå får det være nok om det og jeg får avslutte dette innlegget, med å si at det blir flere innlegg før jeg kommer over på den andre bloggen så her blir det som vanlig i alle fall fram til i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Håper det går fint, og at du får det til. De kommer til å bruke wordpressoppsettet på bloggen, og jeg tror det er det samme som det du bruker på nouw-bloggen din. Kommentarfeltet blir sikrere, og du kan skille ut slik at de som kommenterer må skrive opp sin mailadresse når de kommer. Det igjen betyr at du slipper hatkommentarer.
      Nå ser jeg på håndball, og det er kjempespennende å se hvordan de Norske jentene kommer til å gjøre det.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja er det det så er det ikke noe problem for da har jeg jo hatt det lenge, håper det for da er jeg jo vant til det.

      Ja jeg også sitter og ser på kampen som Norge spiller nå og den er bra.

      Fredagen har vært bra så langt, i morgen så skal jeg ha samvær med mine to stor sjarmører ( mine to gutter med andre ord).

      Ønsker deg og dine en kjempe fin Fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg