Vært på tur i nesten hele dag, var å badet.

 

 

 

God kveld kan en vel kalle det nå, på morgenen i dag så var det å sette seg ned å lese noen blogger og spise litt, så ringte venninnen min som manglet noe i butikken og ønsket litt selskap veit jo hvor trist det er å sitte helt alene.

 

Så jeg gikk opp til henne og tok en kopp kaffe og skravlet litt før jeg gikk opp til butikken for henne, når jeg kom tilbake så drakk vi en kopp til med kaffe.

 

Så gikk jeg ned til byen satte meg ned på en benk og tittet på folkelivet fant en krakk i skyggen for det var så altfor varmt, så det var godt at det var skygge der jeg satte meg ned for å se på folk.

 

Etter en liten stund fant jeg ut at jeg skulle gå på min faste badeplass ved elva, god å ha ett fristed som man er alene å bader for da behøver en ikke å sitte tett i tett på land for å tørke etter badet. Man kan også skifte til badetøy uten at en må tenke på at det er folk som kan se denne små feite og bleike kroppen min som tar av seg klær for å kunne bade, der jeg er kan jeg faktisk bade i bare nettoen for det er ikke ett menneske som kommer der ned.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det var kjempe godt skal ta meg en tur senere i dag og gjøre det samme, bade for det er så kjempe godt etter en lang dag.

        God morgen til deg også eller skal en nå si ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg