Trøtt ja men smertene er tilbake i kroppen så det blir vanskelig å sove.

 

 

 

Trøtt som ei strømpe men det hjelper ikke stort når en ikke finner en stilling så man kan slappe av,  ikke såpass så en klarer å sovne så da var det bare å stå opp igjen å se hva som skjer.

 

Men det ser ut til å bli en lang natt men det får en bare ta som det kommer, er jo ikke noe annet å gjøre så da er jeg spent på om jeg får sove før jeg skal stå opp igjen.

 

Jeg må nå bare le av det også, er jo ikke noe annet å gjøre med det heller.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Trøtt her også, men jeg får ta en strekk senere. Blir en lang dag. Håper smertene gav seg om du tok noe for det, og at du fikk sove til slutt.
      Juletreet ditt er så fint, lite og praktisk. Er ikke størrelsen som teller. Skal krydre ribba i dag siden den er middag på 1 juledag. Vi griller noe annet i morgen.
      Ønsker deg en riktig god jul, og kos deg med litt god mat, film og en spasertur om været er bra. Klem til deg fra meg.Håper smertene slipper taket snart.

      1. Ja da de slapp jo til slutt, sovnet klokken 08.00 og sto opp klokken 10.00. Tusen takk for at du syntes det, og det passet fint inn i min lille stue.

        Ribbebitene ble kjøpt inn i går, slik at jeg kan varme dem opp til i morgen.

        Tusen takk for det, jeg ønsker deg og dine en riktig god jul, jeg skal kose meg med ribbe og hjemme laget surkål blir jo litt tv titting og turer blir det helt sikkert uansett vær.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei og god formiddag . Har du ikke fornyet resepter fra legen så du får en bedre nattesøvn. Trist at du har det slik,,men får håpe du blir bedre utover dagen. Det lille juletreet ditt var jo fint og passer godt i en liten stue. Koselig og ha litt julehygge i hjemmet sitt. Og så håper jeg du får en god jul og at du vil kose deg med god mat og litt godsaker. Beste ønsker fra Marianne. Klem til deg.🤶🌲🎅💖

      1. Jeg fornyet og hentet flere i dag, så i kveld blir det lettere å få sove.
        Det ble mye bedre utover dagen. Ja det er godt å få inn det man trenger til jul, maten er i hus og godsakene er i hus å det jeg ikke har det har jeg ikke sånn er det bare. For i morgen skal jeg bare kose meg å ta det som det kommer, det passet veldig godt inn i min lille stue så nå står det igjen noen små ting som ikke er så viktig.

        Ønsker deg og dine en rolig å fredelig god jul. Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har tatt det med søvn en del i dag, jeg skal ta medisinen min litt tidligere i kveld slik at søvnen kommer og tar meg tidlig i kveld. Da blir det bra veit jeg, hentet ny dose i dag.

        Ønsker deg en fin lillejulaften kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg