Tiden flyr utrolig fort om dagen.

 

 

 

Ja tiden flyr så utrolig fort om dagen, rekker ikke alt man skal når tiden flyr fortere enn det du rekker å gjøre. Har fått gjort en del i dag, har vasket klær og vasket hele leiligheten min. Gått alle de turene som jeg skal i dag det er noe jeg faktisk prioriterer, for det er sunt å holde seg i bevegelse smertene har vært litt mildere i dag.

 

Nå sitter jeg her og skriver dette innlegget som ikke blir så langt for fingrene mine er ikke gode i det heletatt, men det er noe man kan leve med. Har heller ikke noe og skrive om så nå ønsker jeg dere en kjempe fin kveld.

 

Takk for at jeg stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg