Ord og bilder fra min tur i byen i dag/ettermiddag og kveld.

 

 

 

Det første som møtte meg når jeg kom til byen i dag var denne, og de blomstene var så nydelige at jeg bare måtte vise dem fram for Norge og flere steder i denne verdenen som jeg når ut til for jeg har ikke bare lesere fra Norge. Det kan jo hende at de som leser bloggen min i andre deler av verdenen er nordmenn som er i utlandet, men nå skal jeg vise litt fra byen min Kongsberg er ikke så mange i dag men det kommer flere etter hvert.

 

 

 

Og rett etterpå så kom jeg opp til denne karen som står å spiller på en trompet, han står på utsiden av storsenteret her i byen jeg syntes denne er fin for den passer jo inn i jazz byen Kongsberg.

 

 

 

Så gikk jeg igjennom gågata og traff på denne høyt hengene karen det er en av hoppgutta her fra byen, burde vel lest litt på den metall plata som henger på stolpen men dette er nok Birger Rud hvis jeg ikke husker helt feil. Du ser også litt av fossen som deler byen i to nederst i bildet, den og elva deler faktisk byen i to men fossen er veldig fin så det kommer flere bilder av den etter hvert.

 

 

Her er kirken tatt bilde av fra den siden av elva og fossen som jeg bor, skal på den andre siden i morgen og ta en del bilder for oppe ved kirka så er det tivoli fra i morgen og fram til lørdagen hvis jeg husker riktig. Jeg har tenkt meg på den siden i morgen og sikker flere dager denne uka, er jo så lenge siden ting har foregått i denne byen i allefall to år siden. Nei nå tuller jeg for det var jo jazz festival i fjor i en mindre skala enn det pleier, i år blir det full fart den første hele uka i juli da skal jeg ut å virkelig få fart i tomflaske samlingen min.

 

Nå skal jeg se litt til på tv før jeg legger meg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så koselige bilder du har her og fin lun tekst. Vedlig fint innlegg, som man blir litt kjent med byen din.
      Jeg toger jo hit og dit vettu, plutselig så sitter jeg på toget til Kongsberg!
      Klem og God natt til deg etterhvert.

      1. Takk for at du syntes bildene og teksten var koselig og lun, det var jo det som var meningen at alle som leser dette skulle bli litt kjent med byen min.

        Ja jeg veit at du toger hit og dit, du er hjertelig velkommen til Kongsberg hadde vært koselig og møte deg så da må du si i fra.

        Ønsker deg en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja byen er fin den og bildene ble veldig fine, det blir nok flere nye bilder i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker for at du syntes det, ja det ble mange fine bilder å flere kommer etter hvert skal lage ett til i morgen ja det kan jo bli mange.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg