Noen vil si at jeg er rar, men nå er helgen snart over og det er jeg glad for.

 

 

 

 

Jeg er nok litt rar for jeg finnes ikke glad i helger for da er det ingen som har brukt for meg, nå lurer dere sikkert på hva jeg mener med brukt for meg det jeg mener er at på hellig dager så er det ingen som trenger meg til å gå i butikken for eksempel.

 

Og da føler en seg ubrukelig i helgene og viktig i ukedagene sånn burde det ikke være, men slik har det nå blitt i vårt travle hverdag men slik skal det da ikke være.

 

Og da vist du er ensom fra før og de få du har i hverdagen ikke er der på helgen, da blir ensomheten enda større jeg gruer meg faktisk til jul i år for da blir jeg mo spikk alene. Jeg skal ikke feire så veldig mye så da blir det en kjempe billig feiring skal ikke bruke en krone over tre hundre, da er mat ,gaver, pynt og juletre med i dette jeg veit det er lenge til jul enda men jeg følte at det var med i dette innlegget for det er jo en helligdag.

 

Nei nå får det være nok syting fra meg for nå. Ønsker dere alle en fortsatt god søndagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
      1. Ja lørdag kan jo gå an den da, jeg elsker mandager jeg da da kan en starte en ny uke med ny giv.

        Ønsker deg en fin søndagskveld videre.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er jo bare slik det har blitt etter at jeg mistet min mor hun var limet i familien. Ja hverdager er best jeg er veldig glad i mandager.

        Jeg skal gjøre det beste ut av det.

        Ønsker deg en kjempe fin uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg